Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022
Stone Cold
Experienced member
Jeg kan forstå Eske og Munks - de har mistet deres pladser og må videre.Ud med Jon, Links, Kurminowski, Munksgaard ig Eskelinen. Ind med to fløje og en angriber.
Jon er træls at se på og hverken links er Kurminowski er i nærheden af at være gode nok til superligaen.
Kurminowski er altså ikke engang 6 måneder inde i sin AGF tid. Han kom til et hold, der ikke fungerede og hvor halvdelen var nye, og der kom stadig nye ind ad døren....han har spillet to systemer allerede og har vel dårlig lært at finde rundt i Århus endnu.
Jeg synes det tangere det useriøse at dømme ham "ikke god nok til superligaen" på dét grundlag.
Jon er nat eller dag - jeg kan ikke blive klog på ham. Enten er han sublim, eller også er han et omvandrende attitudeproblem. Hvis vi kan forlænge med ham, og forløse ham endeligt, er der store penge at tjene. Hvis ikke han vil forlænge på de vilkår vi kan tlibyde, så må han skydes af til sommer.
Links har jeg ikke helt opgivet endnu - men det skal altså snart til at være, og kan vi sælge ham for lidt mønt, så er det også OK...