New posts

Tråden om engelsk fodbold

• Thread starter Thread starter swharders
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 310
  • Views Views: Views 22K
Tråden om engelsk fodbold
Jeg følger egentlig ikke engelsk fodbold, men kan denne ændring få betydning for den vanvittige eskalering af spillerpriser? Som også påvirker os. Der skrives godt nok, at de nye regler er til fordel for de store klubber, så håbet er nok ikke stort.

SCR vil regulere klubbernes udgifter til det sportslige setup på banen til 85 procent af klubbens fodboldindtægter samt nettofortjeneste eller nettotab på spillersalg.

Kender ham ikke - men 21 år og ikke på landsholdet

61 kampe i eliteserien 11 mål og 11 assist.

Emmery 1.5 år yngre.

20 kampe i SL 3 mål og 3 assist
Jeg har ikke set Vikings kampe i Europa, men det kan i hvert fald have lagt noget til prisen hvis han har vist sig frem der - med mulighed for mere i ligafasen selvfølgelig hvis ikke han bliver solgt inden. Benfica der sætter to mand på Emmery er også en god indikation ift ham. Hvis han kan køre rundt med forsvarerne i Superligaen i den her sæson og i Europa især mod de bedre hold, kan det blive et voldsomt beløb næste sommer.

Hold op hvor er det trist at se Liverpool stille op med 0 fra de britiske øer i deres start elever.

Hvis det skete for os, så tror jeg sgu at min interesse ville dale stille og roligt.

11 lykkeriddere som intet tilhørsforhold har til klubben.

Note - Det er ikke kun Liverpool, men dem der spiller lige pt. Ja, udenlandske spillere kan selvfølgelig godt få et tilhørsforhold, f.eks. van Dijk. Så har jeg vist dækket mig ind 😁

Emmery næste mand på listen for West Ham? :cool: 😅

Tja, West Ham er åbenbart ved byde løs på unge skandinaver... Af de tre har Emmery færrest kampe hvis de kigger efter en med lidt under bæltet.

Det er værd at bemærke, at ingen store bud kom på Osorio dengang han ikke arbejdede godt nok bagud - og først blev virkelig forløst under Tullberg.

Jeg er SÅ GLAD for at den latterlige 0-0 kamp mod FCM i starten af sidste sæson, hvor vi spillede en mand i overtal i store dele af kampen - ikke endte med sejr (tæt på ved Serra der scorede på snæver snæver offside). Men hold KÆFT hvor var Osorio og co. ugidelige i den kamp.

Det er værd at bemærke, at ingen store bud kom på Osorio dengang han ikke arbejdede godt nok bagud - og først blev virkelig forløst under Tullberg.

Ja - ifølge forlydender meddelte Tullberg ham, at hvis han skulle få et skifte til en større klub, så skulle han være i stand til at arbejde begge veje. Der bliver ikke rigtig givet fribilletter væk i dag, medmindre du er helt på topniveau.

Jeg er SÅ GLAD for at den latterlige 0-0 kamp mod FCM i starten af sidste sæson, hvor vi spillede en mand i overtal i store dele af kampen - ikke endte med sejr (tæt på ved Serra der scorede på snæver snæver offside). Men hold KÆFT hvor var Osorio og co. ugidelige i den kamp.
Du er glad for at vi ikke vandt?

Bortset fra det har jeg også indtryk af at hans niveau har været svingende. Topniveauet betyder selvfølgelig meget for prisen, men det er nok rigtigt at han også blev bedre til at arbejde defensivt. Emmery er lidt en anden type, men han skal også vise et rimeligt defensivt niveau og at han kan være med fysisk i en topliga. Der har han da også rykket sig en del.

Latest posts

Back