Kunne næsten ikke være mere enig med Tøfting. Bortset fra jeg er mere til fotos i montre på stadion end statuer - vi lever i en digital tidsalder 2021 og statuer synes jeg lidt hører en gammel tid til. De er oftest halvgrimme og kønsløse og bøvlede at fjerne når man finder ud af de var nogle grumme sataner. Og koster en bondegård ift nogle flotte fotos der virkelig kan fortælle en historie og fange et moment.
Stig er også ude med riven ift AGF med god grund, og vores dårligste score i 30 år - gad vide om det er en ekstra 9er eller kant han tænker på eller begge dele. Egentlig har vi jo på papiret et super angreb med jon, mortensen og bundu - og albert og anderson bagved lyder også lækkert.
For få uger siden var Stig efter CV og nu er bif næsten guldfavoritter - nogen gange kan man godt udvikle holdet indefra. Lidt misundelig er jeg sgu på bif's 2021.
Uanset kan vi godt bruge mere bredde, og den gøres bedst ved at hente nogen som er bedre end dem vi har eller unge talenter med potentiale til det. Jeg tænker både 9er, kant og begge backs (noget nu og resten til senest til sommer) - gør ikke noget Kahl får konkurrence fra fx Andreas Poulsen eller Marc Nielsen fra Hvidovre det er der også med 4 stærke midterforsvarer i ting, tk, yann og haus. Der kommer også skader og hvis Eric er ude hele foråret ser det tyndt ud med Lund på vb.