New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 231K
Trænertråden
Gode pointer. Jønsson havde nok foretrukket forsvaret over bænken, og det havde pointsaldoen også - selvom jeg også synes Camara er spændende.

Samtidig er jeg enig i overvejelsen om at JP er nærmest all-in på at have bolden. En bekymring er, at han havde et hold med evnerne til at have bolden, fordi Uwe havde slidt og slæbt med øvelser der har hængt dem langt ud af halsen. Nu er det væk og samtidig går JP længere ned af sin sti.

Det er ikke sikkert det holder, men det er en klar bekymring.
Jeg sætter faktisk pris på at han er konsekvent JP. Men jeg har det også sådan med målmænd at det er fint hvis de er gode med bolden, men det er også lidt ligegyldigt hvis man ikke har reflekser på stregen eller er god i luften, og allerhelst begge dele. Tilsvarende skal AGFs forsvar skal kunne spille til nul først, så kan de spille keglebilliard bagefter.

Men i kampene imod OB, Randers, FCM, og SIF hvor JJ varmer bænken og vi giver 8 nemme mål væk, kunne vi godt have brugt ham i den rolle. Jeg kunne også nævne FCN kampen men der spillede Gretarson den rolle som den kloge, så den har jeg ikke taget med
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, så meget som spillerne også bliver flyttet rundt, at vi har en spiller - måske pånær Hedenstad og Hansen - der ikke bare spiller hvor træneren beder ham om det.

Da Knudsen står klar på linjen i Lyngby løber Jønsson jo også bare derned, han vidste hvad klokken var slået. Han spillede også højre stopper i en af træningskampene. Jens Jønsson har udtalt, at han ikke har spillet i pladsen i 10 år, og derfor ikke føler sig hjemme der, men han vil ikke nægte det. Han virker ret pragmatisk, han dropper en forsker ordning i 7 år for, at komme igang hurtigst muligt.

Jeg er overbevist om, at det er en træner vurdering.

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, så meget som spillerne også bliver flyttet rundt, at vi har en spiller - måske pånær Hedenstad og Hansen - der ikke bare spiller hvor træneren beder ham om det.

Da Knudsen står klar på linjen i Lyngby løber Jønsson jo også bare derned, han vidste hvad klokken var slået. Han spillede også højre stopper i en af træningskampene. Jens Jønsson har udtalt, at han ikke har spillet i pladsen i 10 år, og derfor ikke føler sig hjemme der, men han vil ikke nægte det. Han virker ret pragmatisk, han dropper en forsker ordning i 7 år for, at komme igang hurtigst muligt.

Jeg er overbevist om, at det er en træner vurdering.
Helt enig, og det er også derfor jeg synes vi godt kan være kritiske overfor JP der, for det er nuanceret. I hvert fald mere nuanceret end at konkludere at CV køber for sent

Latest posts

Back