Jeg synes, at mange brugere her og i andre tråde, blandt andet i kamptrådene, er urimeligt hårde ved op mod halvdelen af startopstillingen. De sidste ti kampe har givet 18 points, 5 v 3 u og 2 t. Det er isoleret set nok til top 4. Vi havde så en elendig start, hvor nogle slet ikke var kommet til klubben, mens andre skulle spilles ind på holdet. Hvis I tænker, at vi altid skal være i top 4, kan meget af kritikken være rigtig nok. Imidlertid er klubben vel et sted, hvor vi må acceptere, at top 4 er noget vi kan nå ca. hver tredje år, 5-8 er realistisk de øvrige år, og i de år, hvor der skal spilles mange nye spillere ind, er det vigtigste, at vi ikke fedtes ind i nedrykningsspøgelset. SE og måske FCN er i år fedtet ind i bundstriden, ACH havde næppe set den komme sidste år. På det seneste har ledelsen opgraderet med to efter vores standard meget store indkøb, Kahl og Anderson. Munksgaard, som for et år siden kæmpede om startpladsen med Diks og subersub Juelsgaard er helt ude i kulden, ligesom Patrick O., der var et rekordindkøb og udråbt som styrmanden på midtbanen. Det leder mig frem til første delkonklusion: "Jo dyrere spilleren er, desto større er floppet, hvis han ikke indfrier forventningerne. Dernæst havde nøglespillere som Mortensen og Tingager skader, som de først nu ser ud til nogenlunde at have overvundet. 2. delkonklusion: "Det er umuligt at gardere sig mod skader, medmindre man har 22 spillere af høj klasse på alle positioner. Til 2. geled købte PC i sit sidste halve år i klubben nogle spillere, som var lottokuponer og hurtigt er sendt videre. Dette har vi ikke helt kompenseret for endnu. 3. delkonklusion: "PC var en vigtig faktor i at etablere en top 6 klub, men fejlede fælt til sidst. Når dette er sagt, er det klart, at vi mangler 2-3 forstærkninger, måske 4-5, hvis spillere som Jon, LInks og Patrick O. bliver solgt. Mange efterspørger spillere med fart, men måske glemmer I, at hvis man både har fart, teknik og målfarlighed spiller man ikke i superligaen, og prisskiltet er 50+ millioner. Hvis jeg skulle bringe et emne på banen, tænker jeg at Valdemar Schousboe fra FC Roskilde har mange af de efterspurgte færdigheder, ligesom han er helt ung. En usleben diamant. I FC Helsingør er der et par spændende spillere, som scorer mange mål i Nordic Bet Ligaen. Det er nok den vej, vi skal rette kikkerten imod, hvis der både skal være en rimelig økonomi og en mulighed for et spillemæssigt gennembrud-