New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 125K
Landsholdstråden
Med AC, Andersen, NK, Dorgu og Vestergaard ude, så tænker jeg ikke de også skifter målmand.

Det bliver vel Høgsberg og Nørgaard i forsvaret i første kamp

Måske Riemer faktisk tør tage undskyldningen, at manden ikke spiller :unsure: Riemer har tidligere undladt Eriksen da han ikke spillede.

Selvom Schmeichel har sagt, at det naturligvis er ham selv der bestemmer hvornår han stopper på landsholdet (underforstået - det er er ikke landstræneren). Gad vide om han kunne finde på, at melde et stop på landsholdet før en evt. slutrunde.

Riemer fortæller ligeledes, at han ikke mener, at der bør være forskel på målmanden og markspillerne, og at han stiller med de bedste mulige. Og hvis man ikke gør det, skal man ikke længere være landstræner, understreger Riemer.

Som tidligere forsvarsspiller har Morten Bruun erfaring med den slags og han melder klart ud.

Jeg er med på, at det er mere specielt at bænke Schmeichel fremfor Dorgu eksempelvis, men vi må ikke gøre det til mere, end det er. Det er elitesport, vi snakker om, og der stiller man med de bedste.

- Det er præcis derfor, jeg siger, at Mads Hermansen skal stå, siger Morten Bruun, der ikke mener, at målmandspositionen er anderledes end de øvrige positioner på et fodboldhold:

- Jeg vil gå så langt som at sige, at det er noget vås. Jeg køber ikke modargumenterne om, at kontinuitet på målmandsposten er altafgørende,

Gad vide om det endelig er en landstræner som rent faktisk mener det, når han siger de skal have spilletid i klubberne, for at komme på landsholdet. Det vil tendere nytænkning:oops:

Gad vide om det endelig er en landstræner som rent faktisk mener det, når han siger de skal have spilletid i klubberne, for at komme på landsholdet. Det vil tendere nytænkning:oops:
I mange af tilfældene har man trods alt kunne sige at spilleren da nok kunne være det rigtige valg hvis han spillede, at han så ville være den bedste. Så har man bare siddet og følt at en anden i bedre form ville være bedre lige på det tidspunkt. I det her tilfælde med Schmeichel virker det også meget tvivlsomt at mene at han skulle være den bedste, selv hvis han stadig startede for Celtic. Hvis Riemer ikke ville have haft modet til at skifte i så fald, kan det være han får hjælp af at Schmeichel er sat af. Riemer fravalgte Eriksen på et tidspunkt, men var det ikke også mens Eriksen var klubløs eller i hvert fald helt ude af form?

Måske Riemer faktisk tør tage undskyldningen, at manden ikke spiller :unsure: Riemer har tidligere undladt Eriksen da han ikke spillede.

Selvom Schmeichel har sagt, at det naturligvis er ham selv der bestemmer hvornår han stopper på landsholdet (underforstået - det er er ikke landstræneren). Gad vide om han kunne finde på, at melde et stop på landsholdet før en evt. slutrunde.

Som tidligere forsvarsspiller har Morten Bruun erfaring med den slags og han melder klart ud.

Problemet er vel, at Rønnow har meldt afbud.

Hermansen spillede dårligere end Schmeichel nogensinde har gjort i starten af sæsonen. Senere varmede hans bænken i en 4-6 måneder. Nu har han præsteret nogenlunde i 5 kampe.

Filip Jørgensen var et emne som førstemålmand i West Ham, foran Hermansen, men blev i Chelsea hvor han spillede mod Villa forleden.

Hvem skal stå?

Latest posts

Back