Rundhøjskolens længe ventede udbygning og renovering er sat på pause, efter budgettet er vokset fra 48,6 til knap 95 millioner kroner. Nu skal politikerne afgøre, om der skal findes 46 millioner ekstra – eller skæres i projektet.
stiften.dk
Gad vide om tastaturkrigerne på Stiftens debatsektion går lige så amok med denne sag
Det gjorde det ikke. Det var snarere en påpegning af, at det var enormt uoriginalt. Jeg har læst den samme kommentar 1200 gange på SoMe i de sidste par uger.
Det gjorde det ikke. Det var snarere en påpegning af, at det var enormt uoriginalt. Jeg har læst den samme kommentar 1200 gange på SoMe i de sidste par uger.
Selvfølgelig kan vi rykke ned. Det er der 9 hold der kan. Det giver for mig meget lidt mening, hvis fans fra alle de hold skal bruge så meget tid på at snakke om det fra runde 7-8 stykker.
Sandsynligheden for at vi rykker ned er så ekstremt lille, så det virker lidt skørt. Men jeg er 100% med på, at det nok er en del af at komme af med sin frustration over en stort set tabt sæson pga en forfærdelig sæsonstart.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.