New posts

Taktisk analyse tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 744
  • Views Views: Views 49K
Taktisk analyse tråd
Vist første gang jeg skriver i denne tråd…..men godt nok kun baseret på 2 tællende kampe og så træningskampene, må jeg konstatere at det må være endegyldigt slut med TB på 9’er positionen….trods vi pt ikke har en erfaren 9’er, udover Serra, må vi hellere spille med ham eller Borgere dér, og så leve med det og til gengæld ha TB der hvor han bidrager bedst.
Jeg er ikke definitivt afklaret med Arnstad, men hælder til lidt det samme her….
Meget enig. Har lige skrevet noget lignende i tråden til Lyngby-kampen. Der er ingen tvivl om, at holdet er stærkest, når TB og Arnstad er på de to 10'ere. Det er dem, på de pladser, der løfter vores hold til et absolut tophold i superligaen. Og det mere end opvejer det fald i niveau der sker ved at vi, indtil videre, skal spille med Serra/Bogere/Tchamche på 9'eren.

Meget enig. Har lige skrevet noget lignende i tråden til Lyngby-kampen. Der er ingen tvivl om, at holdet er stærkest, når TB og Arnstad er på de to 10'ere. Det er dem, på de pladser, der løfter vores hold til et absolut tophold i superligaen. Og det mere end opvejer det fald i niveau der sker ved at vi, indtil videre, skal spille med Serra/Bogere/Tchamche på 9'eren.
Helt sikkert at vores offensiv fungerer bedst med KA og TB på de to 10'ere.

Det der alligevel taler for at det ikke bare bliver sådan fremadrettet er dels, at vi er ved at blive "læst" af de andre hold i ligaen og at vi også har flere andre spillere, som er bedst på de to pladser. Jeg har stadig svært ved at tro på, at vi ikke sælger en af de to, inden vinduet lukker. Men det at vi signalerer, at vi ikke vil sælge, kan jo gøre noget godt for salgsprisen.

Helt sikkert at vores offensiv fungerer bedst med KA og TB på de to 10'ere.

Det der alligevel taler for at det ikke bare bliver sådan fremadrettet er dels, at vi er ved at blive "læst" af de andre hold i ligaen og at vi også har flere andre spillere, som er bedst på de to pladser. Jeg har stadig svært ved at tro på, at vi ikke sælger en af de to, inden vinduet lukker. Men det at vi signalerer, at vi ikke vil sælge, kan jo gøre noget godt for salgsprisen.
Jeg tænker også comebacket er blevet noteret og hvis der var klubber som allerede var interesserede, så har de nok også noteret sig de flyttede positioner og leverede varen (igen). Det er nok heller ikke helt skidt for salgsprisen.

Forhåbentlig kan vi levere i de kommende kampe i Europa igen og skabe endnu mere interesse om spillerne.

det er vel lidt samme snak som når man taler om arnstad på 6/8 pladsen i stedet for 10'eren, det er ikke fordi han er dårlig dernede, han gør det egentlig udemærket, det mærkes bare så tydeligt at han mangler på 10'er pladsen.

bech var jo heller ikke dårlig som 9'er, det er bare så mærkbart når man ikke har ham på 10'eren
Det er også derfor jeg har skreget på Arne og Bech på 10ern.
Det samme med Bech.
Begge spillere som har været helt som forventet klasse spillende efter de kom tilbage på “deres rigtige” pladser.
Det er igen, igen, igen helt helt sublimt træner arbejde at se problemet og reagere på det.
Tidligere træner har haft en tendens til at være mere stædig.

Latest posts

Back