New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 675
  • Views Views: Views 37K
Last edited:
Hold nu kæft en omgang forbandet vrøvl. Jeg tror vitterlig ikke der er noget værre end nogen der skal gøre sig til smagsdommer over, hvordan andre føler for en klub.

Pis mig i øret hvor er det trættende, det lort er noget man kan høre i 2026.
Som Liverpool-fan gennem 48 år kan jeg godt følge dig. Der er mange måder at være fan på, og jeg synes det må være hver sin sag.

Jeg har de sidste mange år stort set kun set AGFs og Liverpools kampe. Har AGF i næsten hele Danmark og været tre gange på Anfield.
Øvrige kampe rager mig en høstblomst med mindre de har indflydelse på mine to hold.
Ikke engang El Classico ser jeg.

Fordi AGF er nært og jeg grundlæggende er træt af den syge pengegalop i engelsk fodbold, så bliver jeg mere og mere fan af dansk fodbold. Og skulle de to klubber engang mødes, så holder jeg med de hvide.
Men det ændrer ikke på at begge hold er i mit hjerte og er dem jeg følger med mine børn.

Jeg misset 1 hjemmekamp i denne sæson inkl. pokalkampe; nu 2 med VFF den 17 maj. Derudover været til 4 away kampe...jeg/vi er lidt ramt af det scenarie, at ikke kunne bakke op om drengene.
Det kræver noget ekstra af jer der kommer til AGF vs VFF...jo, jo der er store sko at udfylde for min datter og jeg. STOLTE SOM FÅ !! 🥰

Vi tror på jer & AGF - KSDH

Jeg misset 1 hjemmekamp i denne sæson inkl. pokalkampe; nu 2 med VFF den 17 maj. Derudover været til 4 away kampe...jeg/vi er lidt ramt af det scenarie, at ikke kunne bakke op om drengene.
Det kræver noget ekstra af jer der kommer til AGF vs VFF...jo, jo der er store sko at udfylde for min datter og jeg. STOLTE SOM FÅ !! 🥰

Vi tror på jer & AGF - KSDH
Jeg føler oprigtigt med dig. Det er fandme træls.
Håber du får en fed oplevelse uanset og at festen varer i 14 dage bagefter.

Last edited:
En nær ven har fået billet gennem hans arbejde.. ringede ham op for lidt siden og spurgte om han kunne nævne 3 gf spillere og kun PM kunne han nævne. AHHHHH bliver lidt trist. Fremad rettet kan jeg anbefale mit go to spørgsmål når folk siger de er fan af x club. Kan du nævne 3 spillere i startopstillingen i seneste kamp. 80% Kan ikke, men jeg er også en lyseslukker.

Nysgerrigt spørgsmål: er det at sammenligne med en hælercentral hvis man formidler billetter til overpris på den ene eller den anden måde?

Det er i hvert fald ulovligt at tage mere for en billet end pålydende værdi. Mener Alsgaard tidligere har nævnt, det ikke vil blive toleret at sælge billetter til overpris herinde.

Giver 3000,- pr billet. 😉
Wendy Raquel Robinson Comedy GIF by CBS

Latest posts

Back