New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 160K
Lidt nyt fra træningsbanen
Hvordan kan JP sammensætte de 3 start 11’ere, så han får de mest friske spillere, samtidig med at han får de bedste hold klar til hver kamp. Jeg forudsætter at Carstensen er tæt på at være tilbage, men det er jo vanskeligt at vide. Det er intentionen at få så mange plastik bane spillere som muligt med i Farum:

FC Midtjylland - AGF, Mandag d. 20.April

Jesper Hansen
Felix Beijmo - Henrik Dalsgaard - Eric Kahl
Jakob Andersen - Magnus Knudsen - Kevin Yakob - Gift Links
Tobias Bech - Janni Serra - Kristian Arnstad
FC Nordsjælland - AGF, Torsdag d. 23. April
Jesper Hansen
Henrik Dalsgaard - Frederik Tingager - Eric Kahl
Rasmus Carstensen - Magnus Knudsen - Markus Solbakken - Frederik Emmery
Sebastian Jørgensen - Patrick Mortensen - Kristian Arnstad
AGF - FC Midtjylland, Søndag d. 26. April
Jesper Hansen
Felix Beijmo - Frederik Tingager - Eric Kahl
Rasmus Carstensen - Nikolaj Poulsen - Kevin Yakob - Gift Links
Tobias Bech - Janni Serra - Kristian Arnstad​

Kristian Arnstad og Eric Kahl er de eneste der starter i alle kampe.
Rigtig god pointe. De næste tre kampe skal ses i én sammenhæng, hvilket nemt kan komme til at diktere nogle valg man ellers ikke ville lave, hvis alle tre kampe lå med en uge imellem.

Jeg ville f.eks. foretrække at bruge Tingager i de to fysiske græskampe mod FCM og så spare ham på kunstgræsset i Farum.

Rigtig god pointe. De næste tre kampe skal ses i én sammenhæng, hvilket nemt kan komme til at diktere nogle valg man ellers ikke ville lave, hvis alle tre kampe lå med en uge imellem.

Jeg ville f.eks. foretrække at bruge Tingager i de to fysiske græskampe mod FCM og så spare ham på kunstgræsset i Farum.
Af samme grund er jeg også ret sikker på at Polle trækker et gult på mandag, så han har karantæne i den kamp i Farum han ikke skal spille.

Hvis valget står mellem Dalsgaard og Tingager mod hhv FCN og FCM, er det så ikke omvendt? Dalsgaard til brydekamp mod FCM og Tingager til finessekampen mod FCN - og til hovedstødsduellerne.

Hvis Solbakken kan spille er FCN bedste bud, som @T-Knogle har det i sin oversigt.

NP giver kun mening med FCM

PM er nok også mest oplagt mod FCN som pres i boksen, hvor Serra er mere bevendt mellem felterne i FCM-kampene.

Det forstår jeg godt.
Min pointe er, at NPs to vigtigste kampe i mange år er mandag og igen søndag.
Alt derimellem og derefter er sekundært.
Det kommer an på hvordan de går, hvis vi om en uge er 2 point foran FCM eller mindre, så bliver de sidste 3 kampe uhyggeligt vigtige, og så vil det være pisse irriterende ikke at have Polle med.

Som Allan Hvid har berettet, deltog hverken Carstensen eller Serra i dagens træning. Det samme gjaldt Jesper Hansen, som sikkert har fået en velfortjent fridag ovenpå det tætte kampprogram.

Ellers deltog hele truppen. Selv Tchamche var med, selv om det kun var på løbebanen. Spillere som NP, Tingager og Solbakken trænede fuldt med. Den officielle trup var suppleret med Bogere, Haugstrup, Camara og Grantzau, så der var rigeligt med spillere at vælge imellem til diverse spiløvelser.

Der er ingen tegn på, at vi kommer til at se mere til Carstensen, og hvad Solbakken gør, ved vi af gode grunde ikke. Der har endnu ikke været nogen melding på Serra, men mon ikke der kommer noget senere på dagen. Pressen var ihverfald rigeligt repræsenteret.

Hos SJF er det mest spændende, om Magnus Jensen bliver helt klar. Ellers er de ret svækkede i forsvaret p.g.a. Gretarsons karantæne.

Som Allan Hvid har berettet, deltog hverken Carstensen eller Serra i dagens træning. Det samme gjaldt Jesper Hansen, som sikkert har fået en velfortjent fridag ovenpå det tætte kampprogram.

Ellers deltog hele truppen. Selv Tchamche var med, selv om det kun var på løbebanen. Spillere som NP, Tingager og Solbakken trænede fuldt med. Den officielle trup var suppleret med Bogere, Haugstrup, Camara og Grantzau, så der var rigeligt med spillere at vælge imellem til diverse spiløvelser.

Der er ingen tegn på, at vi kommer til at se mere til Carstensen, og hvad Solbakken gør, ved vi af gode grunde ikke. Der har endnu ikke været nogen melding på Serra, men mon ikke der kommer noget senere på dagen. Pressen var ihverfald rigeligt repræsenteret.

Hos SJF er det mest spændende, om Magnus Jensen bliver helt klar. Ellers er de ret svækkede i forsvaret p.g.a. Gretarsons karantæne.
I forlængelse af dit indlæg beretter Stiften at JP forventer Serra er disponibel på Søndag, uden at skrive hvad det betyder.

Til fredagens træning var der lidt ændringer i forhold til i går. NP stod som så ofte over, da han ikke træner med på alle dage i en hel træningsuge.

Hansen var tilbage i målet, mens Serra stadig sad i ensom majestæt på træningscyklen.
Solbakken træner med i alle spiløvelser, men når man f.eks. går over i træninger med hjørnespark og dødbolde, er han ikke med. Det tyder på, at man ikke skal regne med ham til kamptruppen. Desuden er Carstensen og Tchamche selvfølgelig også ude.

Det tyder ikke på de store ændringer til kamptruppen.

Til fredagens træning var der lidt ændringer i forhold til i går. NP stod som så ofte over, da han ikke træner med på alle dage i en hel træningsuge.

Hansen var tilbage i målet, mens Serra stadig sad i ensom majestæt på træningscyklen.
Solbakken træner med i alle spiløvelser, men når man f.eks. går over i træninger med hjørnespark og dødbolde, er han ikke med. Det tyder på, at man ikke skal regne med ham til kamptruppen. Desuden er Carstensen og Tchamche selvfølgelig også ude.

Det tyder ikke på de store ændringer til kamptruppen.
Det er altså vildt at NP ikke en gang kan træne en hel uge... Undrer mig gevaldigt over vi har forlænget med ham. Jeg synes han er god men det er man kun hvis man kan spille

Det er altså vildt at NP ikke en gang kan træne en hel uge... Undrer mig gevaldigt over vi har forlænget med ham. Jeg synes han er god men det er man kun hvis man kan spille
Ja. Man kan godt undre sig lidt. Jeg tror faktisk heller ikke han væltede sig i tilbud, så man var tvunget til at skrive med ham, så han ikke kunne tale med andre hold.

Nå, vi må få dem glæde af ham når han i ny og næ er klar.

Når det er sagt, så er detailleddet usædvanligt spillere sidder over, men det er jo typisk dem der spiller meget og får mange slag

Last edited:
Ja. Man kan godt undre sig lidt. Jeg tror faktisk heller ikke han væltede sig i tilbud, så man var tvunget til at skrive med ham, så han ikke kunne tale med andre hold.

Spørgsmålet er, hvornår NP senest har trænet en hel uge. Det har jo fungeret ganske godt tidligere. Som med Tingager vil jeg gerne se hvor de står efter en optakt, før jeg begynder at være skeptisk. Men begge er klar til at spille og begge har leveret svage indhop.

Når det er sagt, så er detailleddet usædvanligt spillere sidder over, men det er jo typisk dem der spiller meget og får mange slag

Jeg HADER autocorrect! Det er glimrende når jeg rammer et forkert bogstav og den retter. Men at man skal gennem en MMA-kamp for at skrive korte ord den gerne vil komplicere, det generer mig ret meget - selvom jeg er krigerisk af sind (nok fordi jeg foretrækker menneskelige modstanderne frem for algoritmer).

Vi ved jo hverken hvad NP får i løn efter forlængelsen, eller om det er et problem, man forventer at få styr på. Begge dele kan være formildende omstændigheder. Men jeg er enig, på det observerede grundlag, er det svært at se fidusen i forlængelsen.

Latest posts

Back