New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 858
  • Views Views: Views 49K
Restbilletter/overskudsbilletter...
Er det ikke sådan det har været ved alle kampe - der ser udsolgt ud, så længe der stadig er reserveret plads til abonnenter. Vi har over 200 point og har endnu ikke haft problemer med at købe 3 sammenhængende siddepladser i pulje 2, uanset hvor udsolgt der ser ud i pulje 1.

Jo, de låser afsnit - det er det samme hver gang. Der er flere end vi nødvendigvis kan se, fordi de ikke låser op for alle tribuner på én gang.
Så er det også nemmere for folk i morgen at finde to sammenhængende siddepladser.

Håber dog ikke det er mange "medløber" fans som tropper op. Er glade for folk ville troppe op og støtte holdet, men synes det er argerligt, at der er mange der er kommet i de store nedture, der ikke får mulighed for at få billet. Der har det sidste par gange været mange på stemningsafsnittet, der ikke kan nogen af sangene, eller støtter op om klubben. Håber dem der får billet til stemningsafsnittet, for en gangs skyld, rent faktisk synger med og støtter klubben.
Jeg ser oftest - altid - AGF på Sjælland, tit Odense, og knap så tit Aarhus. Det tillader min kalender desværre ikke tit nok. Misser også denne kamp, men synes ikke jeg vil kaldes medløber pga det. Jeg har en ven der er fløjet hjem fra Frankrig til de sidste to pokalfinaler, og dermed heller ikke er hyppig gæst. Vi skal se første hjemmekamp på det nye stadion sammen, hvor han også flyver hjem.

Blot fordi man fravælger noget pga geografi, job eller familie gør jo ikke, at man ikke ser alle kampe man kan, og resten på tv, læser en masse om AGF og generelt er interesseret i det der sker i klubben.

Tror det er naturligt at man ser mange kampe før børn, lidt færre når de er små og så igen lidt flere når de og en selv bliver ældre. Men derfor kan man stadig godt være en “rigtig” fan.

Flere herinde holder også med f.eks Man Utd, Liverpool osv uden at se en masse kamp på stadion.

Jeg er dog 100% enig i, at dem der prioriterer det weekend efter weekend skal have først adgang, men ikke at de er bedre eller mere fans end andre.

Flere herinde holder også med f.eks Man Utd, Liverpool osv uden at se en masse kamp på stadion.

Uden at ville blande mig i jeres debat, så må du altså aldrig sammenligne dit GF-tilhørsforhold, med folk der sidder herhjemme foran TVet med en pose chips og en slotspilsner, og synes at et eller andet engelsk hold er ååh så fedt.
Det er sikkert en hyggelig hobby for dem, men GF er hjerteblod.

Uden at ville blande mig i jeres debat, så må du altså aldrig sammenligne dit GF-tilhørsforhold, med folk der sidder herhjemme foran TVet med en pose chips og en slotspilsner, og synes at et eller andet engelsk hold er ååh så fedt.
Uhyre enig. Den med at være fan af flere klubber er noget uengageret fis og pjat. Man er kun ægte fan af én klub.
Jeg har da hold i andre ligaer jeg følger ekstra med….men GF er hjerteblod. Det kan 2 klubber ikkevære. Period!

Jeg ser oftest - altid - AGF på Sjælland, tit Odense, og knap så tit Aarhus. Det tillader min kalender desværre ikke tit nok. Misser også denne kamp, men synes ikke jeg vil kaldes medløber pga det. Jeg har en ven der er fløjet hjem fra Frankrig til de sidste to pokalfinaler, og dermed heller ikke er hyppig gæst. Vi skal se første hjemmekamp på det nye stadion sammen, hvor han også flyver hjem.

Blot fordi man fravælger noget pga geografi, job eller familie gør jo ikke, at man ikke ser alle kampe man kan, og resten på tv, læser en masse om AGF og generelt er interesseret i det der sker i klubben.

Tror det er naturligt at man ser mange kampe før børn, lidt færre når de er små og så igen lidt flere når de og en selv bliver ældre. Men derfor kan man stadig godt være en “rigtig” fan.

Jeg er dog 100% enig i, at dem der prioriterer det weekend efter weekend skal have først adgang, men ikke at de er bedre eller mere fans end andre.
Jeg tror godt, jeg ved, hvem der sigtes til - og det er jo slet ikke folk som dig eller din ven.

Det er de, der ikke har taget nedrykninger og ydmygelser med, ligesom vi andre. De var i haven, da vi rykkede ned i '10 og på ferie, da vi rykkede ned i '14 og til familiefester forklarer de alle, der gider høre, hvordan tingene sejler i AGF.

Og de skal bare blive hjemme nu.

Tjah...bum bum.
Jeg kender i hvert fald to århusianere, som har en engelsk klub, de følger med liv og sjæl (på pudsig vis hhv. Man Utd. og Liverpool). De holder AF AGF, og interesserer sig helt vildt for, hvordan det går os.
Men det er sgu deres respektive engelske hold, der får deres pis i kog. Til trods for, at de ikke kan komme på stadion hver uge, eller for den sags skyld hver sæson.

Bare lige for at nuancere den :)

Til gengæld er jeg relativt enig i, at man nok kun kan have én hjerteklub, og så en stribe man har sympati for og følger.

For mig er det AGF og så har jeg hold, jeg holder øje med.

Jeg tror godt, jeg ved, hvem der sigtes til - og det er jo slet ikke folk som dig eller din ven.

Det er de, der ikke har taget nedrykninger og ydmygelser med, ligesom vi andre. De var i haven, da vi rykkede ned i '10 og på ferie, da vi rykkede ned i '14 og til familiefester forklarer de alle, der gider høre, hvordan tingene sejler i AGF.

Det er faktisk præcis dét, de skal. Det ville klæde dem at tage kampen i sofaen og så evt. deltage i festlighederne ude i byen bagefter. Men mennesker er mennesker, og vi vil altid være med til festen, vi gider bare ikke altid være med til at rydde op/have tømmermænd/reparere toilettet, havedøren og sofaen (ja, det var en vild fest)...

Det er os, der har siddet på et vindblæst communale i november og set et fuldstændigt ligegyldigt førstedivisionshold spille mod AGF, der burde have førsteret.eg

Men hvordan man afgør det, ved jeg ikke. Jeg sad der. Jeg led. Men jeg kan ikke sangene ;)

Tjah...bum bum.
Jeg kender i hvert fald to århusianere, som har en engelsk klub, de følger med liv og sjæl (på pudsig vis hhv. Man Utd. og Liverpool). De holder AF AGF, og interesserer sig helt vildt for, hvordan det går os.
Men det er sgu deres respektive engelske hold, der får deres pis i kog. Til trods for, at de ikke kan komme på stadion hver uge, eller for den sags skyld hver sæson.

Bare lige for at nuancere den :)

Til gengæld er jeg relativt enig i, at man nok kun kan have én hjerteklub, og så en stribe man har sympati for og følger.

For mig er det AGF og så har jeg hold, jeg holder øje med.
For mig er det AGF og Liverpool. Men AGF har været først og størst siden 1993, og når vi til efteråret tager imod Virgil & co i CHL gruppespillet (i hestefolden?!), så står jeg der i en hvid trøje.

Jeg har været med i 2006, 2010, 2014, i første division og i lorteårene. Jeg ser 4-5 kampe på stadion om året lige nu, hvor familieforpligtelser og 1 times køretid har reduceret min aktivitet.

Jeg er ok med, at andre står foran mig i køen til billetter, men vil gerne frabede at blive kaldt medløber.

Jeg har været med i 2006, 2010, 2014, i første division og i lorteårene. Jeg ser 4-5 kampe på stadion om året lige nu, hvor familieforpligtelser og 1 times køretid har reduceret min aktivitet.

Jeg er ok med, at andre står foran mig i køen til billetter, men vil gerne frabede at blive kaldt medløber.
Forstår dig fuldt ud...og tror heller ikke nogen anser dig/din historik som medløberagtig...den nuværende begrænsede stadionkapacitet har virkelig sat klubben i et stort dilemma. Synes man har tacklet det ok.

Forstår dig fuldt ud...og tror heller ikke nogen anser dig/din historik som medløberagtig...den nuværende begrænsede stadionkapacitet har virkelig sat klubben i et stort dilemma. Synes man har tacklet det ok.
Generelt synes jeg ikke, at et point system er forkert. Der er jo også noget fedt i, at løbe ind i de samme mennesker af og til. Det skaber sammenhold.

Samtidig har nogle af de bedste oplevelser for mig været, når man spontant finder ud af man gerne vil se en fodboldkamp. Eller når en aftale pludselig bliver aflyst, således man kan se en kamp alligevel.

Så mere kapacitet på det nye hjælper forhåbentlig

Det er du jo heller ikke.

Ja, det er lidt mærkeligt.
Ifølge AGF kan man kun købe 1 som abonnent.
Er det fordi din ven også er abonnent ?
Det var der fejlen lå. Vi er en flok venner der alle er på venneliste. Den ene havde ikke hentet sin plads endnu, så det endte med at jeg blokerede hans ret til sin plads :) Jeg fik den købte billet annulleret, så han kunne booke sin plads. Jeg var tæt på at blive upopulær. Det var bare mærkeligt, for jeg mindes at jeg tidligere har skulle definere hvem en ekstra billet skulle "tages" fra på vennelisten, når jeg købte en billet, hvis en af de andre ikke kunne komme. Det skulle jeg ikke denne gang. Men godt AGF kunne reagere hurtigt på min mail. Nu må jeg i stedet prøve at købe en billet til min ven her kl 12, når runde to åbner. Med en score på 180 skulle jeg få mulighed for at købe en mere.

Jeg har også været med siden ‘91.
Jeg kommer ikke så ofte grundet geografi, men medløber?! Not a fucking chance!

Jeg er bragende AGF’er, jeg bløder og sveder hvidt og blåt og vil altid være aktiv på/udenfor tribunerne.

KSDH 🤍💙

Håber dog ikke det er mange "medløber" fans som tropper op. Er glade for folk ville troppe op og støtte holdet, men synes det er argerligt, at der er mange der er kommet i de store nedture, der ikke får mulighed for at få billet. Der har det sidste par gange været mange på stemningsafsnittet, der ikke kan nogen af sangene, eller støtter op om klubben. Håber dem der får billet til stemningsafsnittet, for en gangs skyld, rent faktisk synger med og støtter klubben.

Er kommet derude siden starten af 90'erne. Har set et hav af kampe igennem tiden, både Superliga, 1 div. og pokalfinaler. Indimellem i solskin men der har også været regn der stod ned i stænger, blæst af stormstyrke (ja ja... måske overdrevet men det må man godt) og snevejr.

Næste generation har været med stort set fra helt lille - der var rigeligt plads på det gamle stadion og slet ikke tilskuere nok (som regel). Der var masser af plads til at lege på trapperne mens far/mor så bold 😁 Derfor er det nu indgroet i næste generation som i dag står i stemningsafsnittet og absolut ikke gider med far over på de andre pladser. Af forskellige årsager er det ikke blevet til mange tur det sidste år og der er indimellem kommet invitationer i indbakken = AGF score er helt væk:cry:

Det er selvfølgelig ekstremt irriterende når man mener der er lagt masser af tid og penge i klubben over årene. Jeg har da også deltaget i spillerkøb og da vi smed midler efter de skulle arbejde på et nyt stadion. Der er et bevis et eller andet sted som bør give ret til en sæson kort plads så vidt jeg husker - den gestus kunne de da godt have husket i denne forbindelse;)

På den anden side skal de skære kagen et sted og de prioriterer pt. dem som er kommet det sidste år. Det drejer sig formentlig også om data de har eller ikke har.

Jeg har boet i udlandet og langt fra stadion, hvor jeg i sagens natur så færre kampe. Der ville jeg være indforstået med, at andre var foran mig i køen og at jeg også måtte se de spændende kampe i fjernsynet eller på storskærm.

I dag har 320 point (og er glad for at være anonym, for min kone skal ikke lige kende det tal) og synes, det er lidt småfesent, at det udløser samme plads i køen, som en person, der har set 10 kampe på et år. Men snittet skal jo være et sted. Det værste ved det nuværende system er, at det rammer dem, der har været vant til at tage afsted sammen og ikke lige været opmærksomme på, at man skal tildele billetten.

I den perfekte verden ville der være ekstrapoint for at have taget en udebanetur til Hillerød eller Tåsinge og ekstra, ekstra hvis man, som undertegnede, har set os tabe 5-0 til OB på hjemmebane. Men sådan er det jo ikke.

Jeg forstår virkeligt godt, at det gør ondt ikke at få billet til de vigtige kampe, men det har også stået de fleste frit for at købe den såkaldte slutspilspakke. Mine sønner udviser sjældent decideret taknemmelighed, men er da fint tilfredse med, at deres fødselsdagsgaver for tiden er et abonnement til stemningstribunen.

Man er kun ægte fan af én klub.

Hold nu kæft en omgang forbandet vrøvl. Jeg tror vitterlig ikke der er noget værre end nogen der skal gøre sig til smagsdommer over, hvordan andre føler for en klub.

Pis mig i øret hvor er det trættende, det lort er noget man kan høre i 2026.

Hold nu kæft en omgang forbandet vrøvl. Jeg tror vitterlig ikke der er noget værre end nogen der skal gøre sig til smagsdommer over, hvordan andre føler for en klub.

Pis mig i øret hvor er det trættende, det lort er noget man kan høre i 2026.
Vil ikke lade det gå ubemærket hen...står 100% inde for det jeg skriver/mener....og mener det er dig der lukker lort ud for at bruge dit eget udtryk. Jeg vil undlade at tage til yderligere genmæle....

Latest posts

Back