New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 461
  • Views Views: Views 33K
I er sgu så snedige. Synes også det andet var lidt presset ;) Jeg husker med gru da jeg var over at se playoff finalen i Championship på Wembley mellem Middlesbrough-Norwich. Boros spillerbus sad fast i trafikken og de ankom til Wembley ca. en time før kampstart og endte med at tabe 2-0 da de slet ikke virkede klar til den store kamp.

Alle mand til Fredensvang 🤍 💙

Nogle der ved, om bussen kører mod Christian d. X’s vej eller fredensvang runddel? Jeg ville gerne have min dreng (2 år) med og give god energi, men jeg tror, at det bliver for voldsomt for ham at stå oppe ved parkeringspladsen, hvis der kommer romerlys og diverse. Så planen er at stå langs vejen i stedet for 😅

Nogle der ved, om bussen kører mod Christian d. X’s vej eller fredensvang runddel? Jeg ville gerne have min dreng (2 år) med og give god energi, men jeg tror, at det bliver for voldsomt for ham at stå oppe ved parkeringspladsen, hvis der kommer romerlys og diverse. Så planen er at stå langs vejen i stedet for 😅
Jeg agter at stille mig med hele familien ude ved Hedensted, med flag og AGF-trøjer, samt et stort skilt med en hilsen 🥳

Hvis nogen kender vores capo eller andre fra sangudvalget, kunne det ikke være sjovt at koordinere "Vi hader FC Vestjylland"-sangen med Viborgs fans, så den bliver brølet af sted for fuld kraft?
Ellers måske er det bare mig, der synes, at det kunne være sjovt.
Kunne være genialt.. Og et banner med “Fælles front mod Bastarden!” eller “Skyd Ulvene!” Eller lignende

Kunne være genialt.. Og et banner med “Fælles front mod Bastarden!” eller “Skyd Ulvene!” Eller lignende
I disse dage, hvor der er ret kort aftræk til forargelse og fordømmelse, synes jeg vi skal nøjes med fælles front... det der med at skyde er der HELT sikker nogen, der vil vælge at tolke som opfordring til vold.
(Jeg hader at jeg tænker på den måde - tak til den forpissede PC/Woke brigade og al deres ulidelige dårskab)

I disse dage, hvor der er ret kort aftræk til forargelse og fordømmelse, synes jeg vi skal nøjes med fælles front... det der med at skyde er der HELT sikker nogen, der vil vælge at tolke som opfordring til vold.
(Jeg hader at jeg tænker på den måde - tak til den forpissede PC/Woke brigade og al deres ulidelige dårskab)
Så “Regulér ulvene” 🤣

Latest posts

Back