New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 61K
Gud hvor jeg håber AGF kan køre en sikker sejr hjem mod SJF og dermed ligge maksimalt pres på FCM. Nu må heldet i Herning-Ikast også ved at være løbet ud. Jeg tænker vi vinder de første 2 kampe og FCM taber de første 2 kampe og så kan AGF slappe af i den sidste hjemmekamp velvidende at mesterskabet er matematisk sikret.
Jeg vil faktisk hellere sikre mesterskabet i sidste runde og lade hele Århus sprænge i luften på den fede måde :cool:

Men det hele er lidt ligegyldigt, hvis ikke vi begynder at vinde fodboldkampe igen.
Nu bliver det måske lidt kværulantisk, men jeg er faktisk ikke 100% enig med dig her. Der kan sagtens være nogle scenarier, hvor vi fortsætter med at spille uafgjort i de næste to kampe, og stadig vinder mesterskabet med bare 5 point i de sidste 3.

Men jeg forstår, hvad du mener 👍

At jeg skulle finde mit lige i en socialdemokrat…det havde jeg ALDRIG troet, men det skete altså (konen er enig 🤩)

- Jeg har jo sagt til min kone, at det første, der kom ind i mit liv, var AGF, og så kom hun, og så kom Socialdemokratiet. Og det kommer ud af mit liv i omvendt rækkefølge.

Den sidste sætning må alligevel gøre lidt ondt på konen :cool:

Latest posts

Back