New posts

Artikler om El Cambio Academy

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 447
  • Views Views: Views 34K
Artikler om El Cambio Academy
Last edited:
De skulle have ladet James sparke det. Det er selvfølgelig science fiction at lade en 17-årig gøre det, og jeg har absolut ingenting at have det i, men jeg tror sgu, at han ville have scoret.

Kampen er slut. 1-1 er ubrugeligt for begge hold, og Gruppe C ligner nu en pulje, hvorfra nummer 3 ikke går videre.

De skulle have ladet James sparke det. Det er selvfølgelig science fiction at lade en 17-årig gøre det, og jeg har absolut ingenting at have det i, men jeg tror sgu, at han ville have scoret.

Kampen er slut. 1-1 er ubrugeligt for begge hold, og Gruppe C ligner nu en pulje, hvorfra nummer 3 ikke går videre.
Nigeria er allerede videre, efter deres sejr over Tunesien her til aften, så mon ikke de sparer en del spillere i den sidste kamp - det kan måske være Uganda’s chance?

Han har selvtillid den unge James:

– Det, jeg kan sige, er, at det er Guds nåde og de folk, der står bag mig, og som hjælper mig og presser mig til at blive en stor spiller, så jeg er glad på deres vegne. Jeg kan kun fortsætte og vide, hvad jeg vil.

– Du er bare nødt til at vide, hvad du vil, så jeg forbliver ydmyg, for jeg har en stor fremtid foran mig.

Latest posts

Back