New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 124
  • Views Views: Views 6K
Added to Calendar: 10-05-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    56
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00
Som sofa chip ædende uægte "fan" så bliver det højst et anerkendende nik herfra såfremt AGF vinder guld. Større emotionelle udbrud er forbeholdt ægte fans som har stået på stadion i -10 graders frost med sne væltende ned og en vind selv en Skagbo synes er for meget.

Har gået og tænkt over det der med ægte fans og medløberfans - pludselig er et par jeg spiller i band med meget AGF interesserede og på arbejdspladsen taler mange om AGF.
Jeg har fulgt AGF siden 1980, da jeg flyttede til byen som 20 årig, har været med hele vejen, læser dagligt på agf-forum og alle andre steder der står det mindste om AGF. Ser alle hjemmekampe + enkelte udekampe i ny og næ. Alligevel er min konklusion - Ingen har ejerskab til at kalde sig mere fan end andre.
Slip tanken om dem og os - og velkom i stedet dem, der kommer løbende til nu, hvor der er chance for succes. De forsvinder alligevel igen, næste gang vi er med i nedrykningsspillet igen i stedet for mesterskabsspillet. Men med det nye stadion og de 24000 pladser får vi også brug for mange flere fans for at fylde op:-)

Har gået og tænkt over det der med ægte fans og medløberfans - pludselig er et par jeg spiller i band med meget AGF interesserede og på arbejdspladsen taler mange om AGF.
Jeg har fulgt AGF siden 1980, da jeg flyttede til byen som 20 årig, har været med hele vejen, læser dagligt på agf-forum og alle andre steder der står det mindste om AGF. Ser alle hjemmekampe + enkelte udekampe i ny og næ. Alligevel er min konklusion - Ingen har ejerskab til at kalde sig mere fan end andre.
Slip tanken om dem og os - og velkom i stedet dem, der kommer løbende til nu, hvor der er chance for succes. De forsvinder alligevel igen, næste gang vi er med i nedrykningsspillet igen i stedet for mesterskabsspillet. Men med det nye stadion og de 24000 pladser får vi også brug for mange flere fans for at fylde op

Mange er blevet fan af en klub, fordi den har succes. Nogen springer fra igen, andre holder ved når de dårlige tider kommer.

Hele det smagsdommeri omkring det at være fan er ikke bare brækfremkaldende men også kontraproduktivt.

Min søn er i Livgarden blevet god ven med en af stemningsskaberne i Lyngby men han er der primært for stemningen alt det med taktik, spillerkøb og salg og alt muligt andet omkring klubben siger vennen ikke en bjælde ja selv resultaterne er sekundært.

Vi har alle hver vores måde at være fan på men ingen skal fortælle andre hvilke følelser de skal eller ikke skal have.

Mange er blevet fan af en klub, fordi den har succes. Nogen springer fra igen, andre holder ved når de dårlige tider kommer.

Hele det smagsdommeri omkring det at være fan er ikke bare brækfremkaldende men også kontraproduktivt.

Min søn er i Livgarden blevet god ven med en af stemningsskaberne i Lyngby men han er der primært for stemningen alt det med taktik, spillerkøb og salg og alt muligt andet omkring klubben siger vennen ikke en bjælde ja selv resultaterne er sekundært.

Vi har alle hver vores måde at være fan på men ingen skal fortælle andre hvilke følelser de skal eller ikke skal have.
Tror ingen, der har set dine posts herinde ville stille spørgsmålstegn ved, om du er "ægte fan" eller ej.

Dem jeg skyder på er de, for hvem AGF reelt ikke har betydet en skid i hverdagen før netop nu, hvor det hele er hypet og hvor klubben er en del af en opgangs- og succesfortælling.

Kender et par stykker personligt: Dengang de gik ad Helvede til var det: "Nå, I tabte nok igen". Nu er det: "Fedt, vi kan blive mestre på søndag". Dem har jeg bare ikke lyst til at dele stjerne- (eller nedturs-)stunden med.

Loyaliteten varer evigt - og kan ikke måles med et pointsystem for billetter, antal sete aways eller andet. Den bor i hjertet.

Latest posts

Back