New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 68K
Transfervindue Sommer 2026
Det mest positive ved den Carstensen historie er at så har CV en god ide om hvad der skal ske. Og er gået i gang med den plan
Det har jeg faktisk aldrig været i tvivl om at han har. Synes han har virket enormt afklaret omkring projektet fra dag 1.

Jeg ved godt han havde et ry i Brøndby med altid at handle i sidste øjeblik, men dels kan han jo været blevet klogere og dels skulle han jo i BIF også kæmpe med "Oscar" som jo åbenbart har/havde sin helt egen ide om hvilke spillere der skal hentes.

Så må skaden ikke være alvorlig. Kan forstå de ikke vil sige noget om den pga GDPR. Sjovt som der er så forskellige udmeldinger fra spiller til spiller men det skal de måske selv afgøre.
Nu er det et tysk medie, som mener at vide at optionen bliver udløst. Kan jo være, at de bare har læst en dansk nyhed fra vinterpausen.
Umiddelbart vil CV sikkert forsøge at forhandle prisen, især fordi Carstensen nu har været skadet i længere tid.

Men generelt skal man jo i den sportslige ledelse i gang med at beslutte, hvordan vi vil spille i næste sæson og hvilke behov vi så har. Som igen afhænger af, hvem vi har mulighed for at sælge. Ryger Arnstad og Beck vil det være oplagt at skifte system og f.eks. få bragt Emmery mere permanent ind på holdet som en kant i noget der ligner 4-3-3. Og hvordan passer Carstensen, J. Andersen og Links så ind? Carstensen kan selvfølgelig godt spille en alm. back, som han gjorde i Silkeborg.

Men man har nok ikke tid til at tage de snakke/overvejelser før sæsonen slutter.

Det har jeg faktisk aldrig været i tvivl om at han har. Synes han har virket enormt afklaret omkring projektet fra dag 1.

Jeg ved godt han havde et ry i Brøndby med altid at handle i sidste øjeblik, men dels kan han jo været blevet klogere og dels skulle han jo i BIF også kæmpe med "Oscar" som jo åbenbart har/havde sin helt egen ide om hvilke spillere der skal hentes.
Jeg er ikke uenig, men det giver mig en vis ro at de må have en god ide om hvad budgetter der rulles med. Det er et ekstremt vanskelig vindue med både udløb fra dominerende spillere, som også er kulturbærende, kombineret med at klubben skal spille EU og det er et skævt vindue pga VM. Det er heldigvis et sæt rolige hænder CV har på rattet.

Nu er det et tysk medie, som mener at vide at optionen bliver udløst. Kan jo være, at de bare har læst en dansk nyhed fra vinterpausen.
Umiddelbart vil CV sikkert forsøge at forhandle prisen, især fordi Carstensen nu har været skadet i længere tid.

Det kan selvfølgelig godt være, at de bare har samlet den op selvom den var gammel. Måske det er en god historie, fra en klub som gerne vil af med spilleren.

Men generelt skal man jo i den sportslige ledelse i gang med at beslutte, hvordan vi vil spille i næste sæson og hvilke behov vi så har. Som igen afhænger af, hvem vi har mulighed for at sælge. Ryger Arnstad og Beck vil det være oplagt at skifte system og f.eks. få bragt Emmery mere permanent ind på holdet som en kant i noget der ligner 4-3-3. Og hvordan passer Carstensen, J. Andersen og Links så ind? Carstensen kan selvfølgelig godt spille en alm. back, som han gjorde i Silkeborg.

Men man har nok ikke tid til at tage de snakke/overvejelser før sæsonen slutter.

Jeg håber man har taget en del af de samtaler for længe siden og allerede forberedt sig i (de) sidste vindue (r). Der er ikke ændret meget på casen siden i vinters, så de må have haft en fornemmelse af hvor det kunne bære hen ad. Derfor tænker jeg, at de må have drøftet hvis der sker A, så skal vi den vej og hvis der sker B, så skal vi den vej.
Helt generelt er jeg glad for det er CV som sidder for bordenden. Han har fået skyld i mange ting i BIF men nogen gange er man også afhængig af markedet/spillerne for at få et skifte. Det må alt andet lige blive nemmere, hvis der er Europæiske kampe i udsigt - så er der måske nogen som vil skifte tidligere og ikke afvente deres muligheder.

Latest posts

Back