New posts

Fodbold-relateret-SoMe

Jeg ved sgu ikke... Jeg har det lidt ambivalent med Frejs ageren på Twitter. Jeg synes hans forsøg på konstant at tale os ned er begyndt at være tragikomiske. Og som en derinde påpeger, så er det egentlig lidt træls, at han tager alle AGF-fans som gidsler i sine tweets. Jeg synes ikke ligefrem han er nogen super eksponent for os som fans, og han får os imø til at fremstå decideret latterlige, pinlige og grinagtige.

Men ja, det er samtidig komisk at se hvor letantændelige modstanderfans er.

Jeg ved sgu ikke... Jeg har det lidt ambivalent med Frejs ageren på Twitter. Jeg synes hans forsøg på konstant at tale os ned er begyndt at være tragikomiske. Og som en derinde påpeger, så er det egentlig lidt træls, at han tager alle AGF-fans som gidsler i sine tweets. Jeg synes ikke ligefrem han er nogen super eksponent for os som fans, og han får os imø til at fremstå decideret latterlige, pinlige og grinagtige.

Jeg tilstår gerne at jeg er begyndt at skippe fremad når han er i telefonen i Hvid Røg...

Men meget sjovt at følge andre fans' holdning til GF. Det skortede heller ikke på fjolser der mente vi skulle taberdømmes pga de tekniske problemer i torsdags.

AGF har altid været hadet og frygtet og misundt af alle de mindre klubber, også i den lange periode hvor vi lå langt efter økonomisk og sportsligt, fordi vi stadig er større og mere interessante og har flere fans. Nu stirrer alle klubberne i næste geled der har kunnet ligget foran ind i måske at blive sat økonomisk og sportsligt i en lang årrække, mens de klubber der ligger foran også kan se en mere reel udfordrer komme bagfra.

Jeg forstår ikke rigtigt, at modstanderfans tror, at de kan drille AGF-tilhængere med, at klubben har været ringe i 30 år. Altså, hahaha og alt det dér, men vi ved det jo godt. Det er jo for fanden derfor, at succeser smager så godt, hr. se-min-årtier-gamle-vittighed.
Jeg gætter på at det handler om den årtier gamle traver om at AGF vinder tre kampe og så går alle i gang med at øve CL-hymnen. Den har alle dage luftet langt væk af misundelse. Er der nogen her der er kede af at euforien og entusiasmen er så nem at vække? Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke holder med fx FCN hvor der kun er den samme lille flok uanset hvordan det går og min selvforståelse er heller ikke til den der med at alt skal tales ned selvom det går godt.

Og til de modstanderfans, som synes det er voldsomt og overdrevet: You ain't seen nothing yet... 😎
Præcis!
Mine (tidligere) kollegaer, som har forvirret sig ud i andre klubtilhørsforhold, har forsøgt at drille mig med, at vi fejrede bronzemedaljer som var det et mesterskab. Mit svar var: "Nix, vi fejrede det som bronzemedaljer! Bare vent til vi vinder et trofæ...SÅ skal I satme se fejringer!" :D

Jeg ved godt flere herinde ikke vil være på Twitter

Du frister med et medlemskab:LOL:

Men så

Jeg ved sgu ikke... Jeg har det lidt ambivalent med Frejs ageren på Twitter.

Jeg tilstår gerne at jeg er begyndt at skippe fremad når han er i telefonen i Hvid Røg...
Umiddelbart har jeg ikke det store kendskab til Frej udover han deler navn med en af vores unge spillere. Må ærligt tilstå, at jeg har også spolet i Hvid røg når han var med - kan ikke huske hvorfor men det var åbenbart ikke interessant.
Han lyder til gengæld som en man kan have en holdning til og det kan indimellem være sjovt nok. Tænker nu I får det der Twitter for jer selv lidt endnu;)

Meget, meget enig.

Præcis!
Mine (tidligere) kollegaer, som har forvirret sig ud i andre klubtilhørsforhold, har forsøgt at drille mig med, at vi fejrede bronzemedaljer som var det et mesterskab. Mit svar var: "Nix, vi fejrede det som bronzemedaljer! Bare vent til vi vinder et trofæ...SÅ skal I satme se fejringer!" :D
Haha ja, lige præcis. Selvfølgelig er der også noget med hvad man kommer fra, hvis man ofte bliver mestre fejrer man selvfølgelig ikke bronzemedaljer på samme måde, men der er heller ingen grund til at blive sådan nogle der bare trækker på skuldrene af egen succes. Lad os bare blive ved med at give den gas og lad tårerne og alt muligt trille når vi løfte pokalen i næste måned.

Jeg nævner det også gerne igen: jeg tror virkelig det nye stadion kan komme til at sætte en ny standard for den oplevelse i Danmark. Helt sikkert milevidt foran hvad du kan opleve andre steder end lige i Brøndby og FCK. Dét skal der også nok være mange der bliver misundelige over.

[...] Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke holder med fx FCN hvor der kun er den samme lille flok uanset hvordan det går[...]

Fik Uwe ikke sagt til kameraet, mens vi ventede på lyset, at vi har en rigtig klub og der var mange folk på stadion. Jeg udnyttede en udskudte kampstart til lidt arbejde jeg var bagefter med, men syntes helt klart han kom med en ordentlig stikpille til FCN - ikke at det var din pointe, men han er enig med dig 🙂

Fik Uwe ikke sagt til kameraet, mens vi ventede på lyset, at vi har en rigtig klub og der var mange folk på stadion. Jeg udnyttede en udskudte kampstart til lidt arbejde jeg var bagefter med, men syntes helt klart han kom med en ordentlig stikpille til FCN - ikke at det var din pointe, men han er enig med dig 🙂
Det tror jeg ikke jeg fangede, faktisk glemte jeg at skrive i kamptråden at jeg bemærkede at Hoff Thorup blev interviewet flere gange, mens Uwe holdt sig væk og jeg var spændt på om der var forskellige tilgange til at håndtere forsinkelsen, der kunne registreres i spillet. Det gjorde han måske så ikke alligevel, men der var heller ikke umiddelbart noget at registrere i spillet synes jeg det, det virkede som om begge hold håndterede det fint (men selvfølgelig svært helt at vide om der mangler 2% et sted.) Uwe fremhævede selv Phil Mansfield. Men tilbage til topic så ville det være mærkeligt hvis der ikke også var mange spillere og trænere og alle mulige andre i klubberne der også synes det er fedt at man kan have et stadion der koger og en kæmpe fest når vi vinder noget. Jeg synes FCN er lidt en ikke-klub pga deres tilgang, det er klart at hvis de havde mange fans ville det ændre billedet, men så ville den tilgang bare også være meget sværere, så de manglende fans understreger reelt pointen. Jeg er ikke engang sikker på at FCN-modellen havde fungeret lige så godt i Randers som de jo snakkede med først.

Måske Bluesky er et modefænomen og brænder hurtigere ud end Mike Tysons comeback men Fournais er kommet på (han er stadig på Twitter).
SHC er der også (han forlod Twitter for meget lang tid siden)

Måske Bluesky er et modefænomen og brænder hurtigere ud end Mike Tysons comeback men Fournais er kommet på (han er stadig på Twitter).
SHC er der også (han forlod Twitter for meget lang tid siden)

Hvis du også kommer til at svæve på den blå sky en dag, vil du så ikke bede vores bestyrelsesformand forklare, hvorfor han staver business med stort?

Hvis du også kommer til at svæve på den blå sky en dag, vil du så ikke bede vores bestyrelsesformand forklare, hvorfor han staver business med stort?
Det kunne jo være, "Business" er navnet på hovedattraktionen nede på Lounge 8000 🙃

im rich hip hop GIF by Robert E Blackmon

Back