New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 339K
Er det overhovedet muligt med et indgreb - så havde man vel gjort det for flere sæsoner siden.

Jeg frygter han vil have godt af et karrierestop, så han ikke bliver helt ødelagt.
Der var nogen der skrev tidligere, at det var den samme skade AC i Barcelona var blevet opereret for, for et par år siden og havde hjulpet helt enormt. Men han var også ude flere måneder, så ikke lige noget der er klaret på tre uger, hvis det er. Men vil mene vi har bredden til at håndtere det - og sommerpausen er vel længere end vanligt pga. VM.

Men udløber hans kontrakt ikke næste sommer?
Som jeg skrev da vi hentede ham, så vil jeg tro, at den var så kort for at begge parter lige kunne se hinanden an. Ingen interesse for nogen at binde sig længere, hvis ikke han kunne etablere sig som førstekeeper. Så hvis han er fast mand fra efteråret, vil jeg tro man hurtigt bliver enige om en forlængelse.

Som jeg skrev da vi hentede ham, så vil jeg tro, at den var så kort for at begge parter lige kunne se hinanden an. Ingen interesse for nogen at binde sig længere, hvis ikke han kunne etablere sig som førstekeeper. Så hvis han er fast mand fra efteråret, vil jeg tro man hurtigt bliver enige om en forlængelse.
Jeg har ikke lige bidt mærke i Hedenstad de gange jeg har set GF live, men han står visse steder som 186 cm

Latest posts

Back