New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 984
  • Views Views: Views 58K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Han bliver spurgt til det af Stiften, og fortæller at han har solgt sin ejerlejlighed i Aarhus og vil have pengene ind på ejendomsmarkedet i stedet for at have dem i banken, det er ikke fordi han er på vej til at flytte til Amager siger han.
Måske ham jeg fik det at vide af så bare har misforstået noget eller har “jumped the gun”. Jeg kan dog ikke se hvorfor han skulle finde på det.

Måske ham jeg fik det at vide af så bare har misforstået noget eller har “jumped the gun”. Jeg kan dog ikke se hvorfor han skulle finde på det.
Det er mere sigende at han har solgt i århus, end hvor hvor han har købt. Mon ikke det er med 3 måneders overtagelse, så han er ude efter sæsonen.

Måtte han dog bare få lov til at forlade klubben med et mesterskab i baghånden. Det er oplagt at ønske af alle mulige grunde, men det være en fantastisk afslutning på en flot tid med AGF. Og så lige et par vigtige kasser her i foråret, fx en om en god uges tid.

Det er mere sigende at han har solgt i århus, end hvor hvor han har købt. Mon ikke det er med 3 måneders overtagelse, så han er ude efter sæsonen.

Måtte han dog bare få lov til at forlade klubben med et mesterskab i baghånden. Det er oplagt at ønske af alle mulige grunde, men det være en fantastisk afslutning på en flot tid med AGF. Og så lige et par vigtige kasser her i foråret, fx en om en god uges tid.
De solgte deres lejlighed på fbjerg for snart et år siden - og har boet til leje andet steds i byen siden. De har været på vej hjem til Amager længe. Med åbent sind overfor et lille eventyr inden det.

Men ja. Herlig person. Lad os håbe, at han og vi, får det han drømmer om!

Latest posts

Back