[member=145]Mikkel_K[/member]
I forl?ngelse af hele tr?dens titel s? havde Wolves' dav?rende U23-tr?ner, tidligere AGF-spiller Scott Sellars, nok en stor finger med i spillet.
Sellars har givetvis spillet en stor rolle eller rettere sagt, Buur fik nok chancen for en pr?vetr?ning alene p? hans anbefaling, men igen der blev skrevet " Buur havde noget s?rligt" og Buur blev alts? hentet til deres U23 hold som et hav af talenter i ?vrigt.
En spiller med et helt s?rligt talent ender alts? ikke med at gamble med en amat?rkontrakt i en dansk 2. divisionsklub, jeg kan ?rlig talt ikke huske, jeg nogensinde har h?rt om en spiller bevidst blive amat?rspiller for at holde sine kort ?bne og da slet ikke et angiveligt stort talent.
Ingen skal bilde mig ind, hvis eks. FCM p? samme tidspunkt som Brabrand havde tilbudt Buur en kontrakt, s? havde han sagt nej for at tage chancen som amat?r.
Jeg synes, det er flot, Buur har grebet chancen og f?et udviklet sig s? meget, han er begyndt at f? sporadiske minutter for 1. holdet, men jeg synes ikke, det er fair at angribe Glen for at have smidt et s?rligt talent p? porten.