New posts

Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 485
  • Views Views: Views 11K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    60
  • Poll closed .
Der var nu muligheder men vi tog dem ikke.

View attachment 7836
Jeg sidder med følelsen af vi slet ikke bliver farlige og får kapital af bolden. Alle vores hjørnespark er også uden den mindste kvalitet, vi er ingen trussel på dem i øjeblikket. Jeg synes sgu 2 halvleg var tung at se ift. Den første, hvor jeg synes vi har langt bedre fat, spiller hurtigt og med ideer og energi.

Det gik desværre som forventet på point tavlen men enkelte dele af spillet var klar opløftende. Nogle af de nye viser sig godt frem. Men niveauet fra vores tidligere bedste spillere er bare for dårligt.

Fatter virkelig heller ikke JPs dispositioner. En absurd træt Emmery som intet har vist i hele 2 halvleg bliver på banen for at sende en knudsen ned på backen...

Det bliver en lang sæson...

Jeg kan ikke være rolig, jeg er bankende nervøs for vi kommer til at rode rundt i bunden.

Alt det medvind vi havde i sidste sæson, er blevet til modvind i denne.

Man sidder med reel frygt for at modstanderne scorer hver gang de nærmer sig vores felt. Jeg synes det er svært at se enden på det. Med marginaler har vi fået 1 point, men at det her er facit 3 kampe inden i sæsonen efter et mesterskab er skræmmende. Viborg var jo ekstremt ordinære.

Jeg orkede ikke lige at læse 12 sider igennem, så jeg beklager på forhånd, hvis jeg skriver ting, der allerede er sagt.

Det, der var skidt:
Resultatet og personlige fejl. Links hasarderede tilbagelægning, der giver det hjørnespark, der giver Viborg målet. Derudover fejlafleveringer og små dumheder. Vi er ikke farlige nok, synes jeg.

Det, der var godt:
Camara viser lovende takter. Mølgaard kunne holde til at spille fodbold, og gjorde isoleret set fint - der mangler selvfølgelig noget samspil, der mangler, men det er at forvente. Solbakken kunne også spille fodbold stadigvæk.
Vi skaber tilløb til chancer i samme frekvens som i sidste sæson, vi er bare ikke skarpe på det sidste.
Spillet på banen var i lange stræk virkelig godt.

Jeg er fortrøstningsfuld for sæsonen, men, det er en hård start.

Latest posts

D
Replies
747
Views
50K
Back