New posts

Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 473
  • Views Views: Views 10K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    60
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00
Nu måtte jeg nøjes med at sidde i Baku og høre den på LIGA P4 og der var altså stor ros til os fra P4s udsendte.
Han mente at vi spillede en god kamp og alt snak om at vi skulle være slidte, blev gjort til skamme.
Det lød da til at der er grund til lidt optimisme trods alt.
AGF spillede en fin kamp, især efter omstændighederne, og hvis Bogere havde sat én af sine to chancer ind, så havde der været stor ros til Jakob Poulsen for at spille kampen bagfra og slutte med det klart bedste hold på banen.

Nu er det bare et lidt ærgerligt nederlag, oven i et par andre forståelige pointtab i ligaen. Glasset er nok både halvt fyldt og halvt tomt.

Derudover:
Links havde en skidt dag defensivt, og hans manglende evne/vilje til at spille en højre back i overlap var nærmest utrolig. Hvis jeg var højre stopper, der havde taget en fuld sprint over 60 meter, så var jeg fandeme blevet sur. Håber Mølgaard er et bedre menneske end jeg.

Til gengæld var Sebastian Jørgensen god, især, men ikke kun, i forhold til de seneste præstationer.

Der er, undskyld udtrykket, så meget der er ret simpelt at løse i det her hold som vi forsømmer.

Links er ekstremt let at lukke ned i højre side. Jeg er så træt af at han nærmest ikke kan gå til baglinjen i den side.

Andersen er ikke stopper. Det er lidt trist at se på.

Vi spiller så ekstremt meget på, at vi skal komme til indlæg, men vi formår ikke at blive farlig på et indlæg (medmindre jeg husker forkert).
Du har helt sikkert fat i noget. Vi spiller rigtig meget på indlæg, men der er ikke kvalitet i dem når de kommer, jeg synes heller ikke helt vi får fyldt feltet op som vi gjorde i sidste sæson. Der er mange detaljer som ikke sidder i skabet pt. Men det er slet ikke så håbløst som det indimellem bliver gjort til herinde. Alt i alt er det positivt at vi "bruger" truppen mere, det er god udvikling til de unge spillere og det er ikke deres skyld at korthuset falder lidt sammen.

Du har helt sikkert fat i noget. Vi spiller rigtig meget på indlæg, men der er ikke kvalitet i dem når de kommer, jeg synes heller ikke helt vi får fyldt feltet op som vi gjorde i sidste sæson. Der er mange detaljer som ikke sidder i skabet pt. Men det er slet ikke så håbløst som det indimellem bliver gjort til herinde. Alt i alt er det positivt at vi "bruger" truppen mere, det er god udvikling til de unge spillere og det er ikke deres skyld at korthuset falder lidt sammen.
Lidt sat på spidsen, så spiller vi som om vi havde Patrick Mortensen.

Janni Serra og i særdeleshed James Bogere har bare ikke hans hovedspil.

Men i sidste sæson havde vi heller ikke Patrick Mortensens hovedspil, sat på spidsen.. Defensivt havde vi, men offensivt tabte han 9/10 dueller for os, og var unormalt uskarp på hovedet i feltet

Men i sidste sæson havde vi heller ikke Patrick Mortensens hovedspil, sat på spidsen.. Defensivt havde vi, men offensivt tabte han 9/10 dueller for os, og var unormalt uskarp på hovedet i feltet
Men det er jo ikke kun statistik, der er jo også “tilstedeværelse” i feltet. Modstanderen var tæt på. Nogle gange endda to.

Der var flere andenbolde.

Men Serra var faktisk ret god til at vinde og lægge bolden af. Det var slet ikke nogen ringe indsats af ham.

Faktisk synes jeg ikke, der var nogen, der for alvor faldt igennem - vi er bare ikke et HOLD lige nu, som vi var i sidste sæson. Det ses.

Men Serra var faktisk ret god til at vinde og lægge bolden af. Det var slet ikke nogen ringe indsats af ham.

Faktisk synes jeg ikke, der var nogen, der for alvor faldt igennem - vi er bare ikke et HOLD lige nu, som vi var i sidste sæson. Det ses.
Det synes jeg faktisk altid han har været.

Men indlæg ind i feltet, der synes jeg han er tæt på usynlig.

Jeg ved virkelig ikke hvad det er for en kamp FOTMOB har set..

Arnstad 6.2? Jeg har ham som MOM. Links 7.6????

View attachment 7838
Det må være satire. Links er indirekte årsag til begge mål, med elendige beslutninger, der giver hhv. et hjørnespark og et indlæg. Arnstad havde dog adskillige fejlafleveringer igen i dag, men han lavede også mange virkelig gode ting.
Det synes jeg faktisk altid han har været.

Men indlæg ind i feltet, der synes jeg han er tæt på usynlig.
Det sidste har du desværre ret i, han mangler et eller andet i timing og vilje til at score.

Latest posts

Back