New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 160K
Randers er glade for samarbejdet om at vi lejer deres stadion - de siger vi opfører os godt som fans (y)

Vi har ikke lavet den endelige evaluering endnu, men umiddelbart så gik det, som det gjorde til den første kamp - med andre ord supergodt. Vi har intet at udsætte på AGF og deres tilhængere, som leverede en god fodboldaften i Randers.

Randers er glade for samarbejdet om at vi lejer deres stadion - de siger vi opfører os godt som fans (y)

Det dér gør mig virkelig glad! Jeg er også enormt glad for at Randers FC og Randers by har tilbudt det samarbejde - det er virkelig ren win-win, når nu vi ikke har eget stadion klar.. Randers Stadion er jo som et RIGTIGT fodboldstadion - bare mindre 😂

Det dér gør mig virkelig glad! Jeg er også enormt glad for at Randers FC og Randers by har tilbudt det samarbejde - det er virkelig ren win-win, når nu vi ikke har eget stadion klar.. Randers Stadion er jo som et RIGTIGT fodboldstadion - bare mindre 😂
Enig.
Det er så fedt at opleve at have hjemmebane på et rigtigt fodboldstadion.
Stor ros til Randers for udlån og god service. Så det er kun på sin plads at vi opfører os ordentligt på deres stadion.

Ja det ville blive et ret ynkeligt stadion i Europa League eller Champions League sammenhæng. Men det er jo det muliges kunst, og derfor er det da den bedst tænkelige løsning i denne situation.

(Hvad koster 3-holds skift på byggepladsen fra nu af?);)

Jeg er klar med hammer og gaffatape hvis de har brug for flere tommelfingre derude.
Som jeg ser det er taget næsten på alle tribuner nu, og de er gået i gang med at bore inserts i tribunerne til sæderne, som i øvrigt ligger i lastrummet på et skib på vej til Aarhus, så et par ugers intensivt borearbejde og sødemontage, så kunne vi da godt spille de Europæiske kampe på El Nuevo Communale i stedet for på Cefeus Park.

Så kan det godt være at de første par kampe bliver på grusunderlag, men det tænker jeg bare kan give os en fordel på samme måde som FCN.

Colin siger alle de rigtige ting som en ny spiller skal ;)

Men nu havde han noget forhåndsviden, så måske der er lidt sandhed i det hele.

Jeg ved, hvor gode fans vi har her, og allerede da jeg skrev under, glædede jeg mig rigtig meget til at spille foran dem, siger Colin Rösler.

- Vi har et fantastisk hold og fantastiske trænere, så det føles allerede, som om jeg har været her i lang tid. Jeg føler mig hjemme.

Colin siger alle de rigtige ting som en ny spiller skal ;)

Men nu havde han noget forhåndsviden, så måske der er lidt sandhed i det hele.

Men han spillede altså også som én, der havde været i klubben i betragteligt længere tid end 3 dage. Hold kæft han gik flot ind i strukturen.

Latest posts

Back