Restbilletter/overskudsbilletter... Gollum Well-known member Today at 1:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,201 Jeg spår at det bliver nemt at få billet til Benfica kampene. Specielt returen på Randers stadion kl 20.00 torsdag aften
Jeg spår at det bliver nemt at få billet til Benfica kampene. Specielt returen på Randers stadion kl 20.00 torsdag aften
NowakRup Experienced member Today at 1:15 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,202 Gollum said: Jeg spår at det bliver nemt at få billet til Benfica kampene. Specielt returen på Randers stadion kl 20.00 torsdag aften Click to expand... Click to shrink... Spår, at hjemmekampen er udsolgt inden kl 16 i dag
Gollum said: Jeg spår at det bliver nemt at få billet til Benfica kampene. Specielt returen på Randers stadion kl 20.00 torsdag aften Click to expand... Click to shrink... Spår, at hjemmekampen er udsolgt inden kl 16 i dag
TilgiveraldrigErikR Experienced member Today at 1:18 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,203 Jeg gaflede ihf. fire kl. 12:06 i dag. KSDH!
Gollum Well-known member Today at 1:18 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,204 NowakRup said: Spår, at hjemmekampen er udsolgt inden kl 16 i dag Click to expand... Click to shrink... Ja men det bliver ikke samme show som mod sabbat, udsolgt på 7 minutter
NowakRup said: Spår, at hjemmekampen er udsolgt inden kl 16 i dag Click to expand... Click to shrink... Ja men det bliver ikke samme show som mod sabbat, udsolgt på 7 minutter
NowakRup Experienced member Today at 1:25 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,205 Gollum said: Ja men det bliver ikke samme show som mod sabbat, udsolgt på 7 minutter Click to expand... Click to shrink... Begge side tribuner er mere eller mindre udsolgt, så tror det kommer til og gå stærkt igen
Gollum said: Ja men det bliver ikke samme show som mod sabbat, udsolgt på 7 minutter Click to expand... Click to shrink... Begge side tribuner er mere eller mindre udsolgt, så tror det kommer til og gå stærkt igen
GF-DÅL Member Today at 1:37 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,206 NowakRup said: Begge side tribuner er mere eller mindre udsolgt, så tror det kommer til og gå stærkt igen Click to expand... Click to shrink... Sidder logget ind og venter på kl. 14.. håber der bare er lidt krummer tilbage fra "de riges" bord
NowakRup said: Begge side tribuner er mere eller mindre udsolgt, så tror det kommer til og gå stærkt igen Click to expand... Click to shrink... Sidder logget ind og venter på kl. 14.. håber der bare er lidt krummer tilbage fra "de riges" bord
Gollum Well-known member 34 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,207 Det var satsns
Alsgaard 26 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,208 Gollum said: Det var satsns Click to expand... Click to shrink... Fik du en trøje mere?!
Gollum Well-known member 17 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,209 Alsgaard said: Fik du en trøje mere?! Click to expand... Click to shrink... Ja som tak for min påtale omkring shoppen
Alsgaard said: Fik du en trøje mere?! Click to expand... Click to shrink... Ja som tak for min påtale omkring shoppen