Debat om VAR
valverde4ever
Experienced member
Hvem taler om Clear and Obvius? Det eneste jeg siger er at hvis det eneste du har er en kædesav, så skal du holde dig fra at udføre hjernekirurgi, og når det eneste man har er et Temu Offside system, så skal man undlade at snakke om 6 mm offside, for det KAN man ikke på nogen måder afgøre med det system.
Skal jeg prøve igen..
Reglerne er som nu, find det frame hvor bolden forlader foden, sæt markeringer via 3d vinkler og alt det, og se hvem der er tætteste på mål, offside eller ej..
Reglerne er igen som de er, og VAR skal agere inden for de regler der er.. at kritisere VAR for at overholde de regler der er, er bare... ja..
Så kan vi snakke lm der burde være en fejlmargin, og hvordan den skulle bruges. Når jeg snakkede om clear and obovius, var det i et hypotetisk eksempel, hvor VAR skulle bevise det modsatte af hvad der dømmes på banen. Her blev der dømt offside (og vi skal vel stadig have dommerne dømmer, eller skal vi have mere VAR?) Altså skulle VAR i det hypotetiske tilfælde bevise det modsatte af det dømte (offside) hvad skulle de have dømt der? For de kunne vel heller ikke bevise der ikke var offside?
Faktum er at alle de forslag vi kommer med her, ikke havde ændre noget på denne kendelse, medmindre man ALTID vil have dommerne til ikke at dømme offside, og lade VAR vurdere