New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 476K
Nyheder om andre klubber
Det er helt klart det indtryk jeg sidder med. Men hvis det ikke er det du har ment, så har jeg nok læst dine beskeder forkert eller blandet dem sammen med andre. Det beklager jeg hvis det er tilfældet.
Jeg synes det er ufint at de kommer så meget ind i hovedet på spillere, at de påvirker andre hold.

Jeg tror langt de fleste hold har respekt for hinanden. Hvis FCM troede de kunne hente Bech for 3 mill Euro så er de jo naive. Det er ufint. For det påvirker en anden klub.

Det samme med de 5.5 mill kroner for Jensen.

Det er - iflg reglerne - ikke spillerens ansvar, men klubberne

Jeg kan ikke, efter at have tænkt det igennem, sige med noget der ligner sikkerhed, at FCM har ageret forkert i denne sag.

De er generelt gigantiske røvhuller og har ageret forkert ved andre lejligheder. Derfor er dette ikke en sag der er relevant at gøre noget ud af.

FCM har købt spilleren og har ikke sportslig interesse i at genere Haderslev. Jeg synes journalisten der beskriver forløbet meget farvet er på tynd is og i den sammenhæng fortjener at betegnes 'journalist'.

Hvis der dukker nyt op, er jeg klar til at uddele verbale slag. Men som sagerne står pt, må Jensen eje det pinlige og dybt uværdige forløb helt selv.
Men det er jo ikke kun BT der kommer med kritik af FCM, Peter Sørensen i Viaplay gør det samme, der er mange der ved hvad der foregår, og ved at klubberne accepterer det, fordi de har så mange flere økonomiske muskler, de eneste der siger klart fra er AGF og Jakob Nielsen, fordi vi ikke ser styrkeforholdet på samme måde.

De andre klubber har nok lidt tættere skodder i forhold til medierne end FCM har. Det er nok noget de skal arbejde med. Og uanset om det foregår i medierne eller ej, så ved spillerne jo godt hvad der foregår gennem deres agenter. I den henseende betyder medierne jo intet. Men at tro Brøndby eller FCK ikke har forsøgt at forhandle om prisen er naivt. Selvfølgelig har de det. Hyseni var endda en længere transferhistorie end Magnus. Brøndbys åbningsbud var helt sikkert et stykke fra den endelige handel. Forskellen var bare at Hyseni opførte sig på en anden måde end Magnus selvom han da helt sikkert har vidst, hvad Brøndby omtrent tilbød og at han stod til en stor økonomisk gevinst.
Nok også en forskel, at det var en klar plan/aftale at sælge Hyseni, hvor det absolut ikke lå i kortene at Magnus Jensen skulle sælges.

Vores gamle dreng Magnus Kaastrup lyste igen op i dag for Fremad, og kommentatoren nævnte et par gange der var superliga interesse .......hvem kan det være? Umiddelbart er det vel deres tidligere træner der kunne finde på at tage ham til SIF, måske Sønderjyske.
I hvert fald de mest oplagte klubber ift. at fiske i 1. division. Og begge klubber har jo virkeligt mistet mange offensive spillere det sidste stykke tid (ikke at jeg ved noget specifikt).

Et andet perspektiv er jo, at vi nok ikke - hvis vi tænker over det - husker mange andre episoder i dansk fodbold de sidste 5-10 år, hvor spillere smider et anførerbind, bliver hjemsendt eller en klub der møder op på et anlæg, hvor de har en aftale med en spiller og fået et afslag fra en klub, hvor FCM ikke er involveret.

McCowatt er ren frustration. Det andet her er mere

Latest posts

Back