New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 599K
Transfervindue Sommer 2026
Troede dansken/århusianeren var rejselysten efter at se sit hold på de store arenaer. Det sker jo desværre så sjældent.
Det kan man godt være. Og samtidigt forhindret på grund af arbejde og/eller familie, når det skal gøres med én uges varsel.

Jeg ville vildt gerne til Lissabon, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre. I stedet tager jeg 1-2 af turene i COL, hvor der er noget bedre tid til at planlægge det.

At der var 2.100 på away til Poznan i sommerferien var voldsomt imponerende.

Måske er hypen ved at aftage en anelse, siden OB ikke er udsolgt endnu - det vidste vi jo der ville ske på et tidspunkt. Desuden skete det også i foråret et par gange, at ståpladserne blev sent udsolgt.
Omvendt peger de hurtige røde lygter mod Benfica hjemme på, at meget af hypen er intakt.

Det kan man godt være. Og samtidigt forhindret på grund af arbejde og/eller familie, når det skal gøres med én uges varsel.

Jeg ville vildt gerne til Lissabon, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre. I stedet tager jeg 1-2 af turene i COL, hvor der er noget bedre tid til at planlægge det.

Måske er hypen ved at aftage en anelse, siden OB ikke er udsolgt endnu - det vidste vi jo der ville ske på et tidspunkt. Desuden skete det også i foråret et par gange, at ståpladserne blev sent udsolgt.
Omvendt peger de hurtige røde lygter mod Benfica hjemme på, at meget af hypen er intakt.

Samme som dig. Jeg kan ikke nå at lægge arbejdsliv og familie planer om med 1 uges varsel. Derfor har jeg planlagt med 2 COL turer istedet for.

Jeg tror først og fremmest at de røde lygter til de internationale kampe, skyldes det meget lille stadion i Randers, man ville sandsynligvis kunne fylde hele stadion med Benfica fans, hvis man ønskede. Så der er lidt skidt at hypen lægger sig så hurtigt, men mon ikke det er en midlertidig skuffelse over endnu en underpræstation i Europa, og det vender hurtigt igen?

Troede dansken/århusianeren var rejselysten efter at se sit hold på de store arenaer. Det sker jo desværre så sjældent.
Is på..

Jeg selv er nystartet med en børnehaveklasse, og kan ikke bare få lov at hive feriedage ud af røven i starten af et skoleår.. Lur mig om ikke mange har lignende undskyldninger på nuværende tidspunkt, hvor man både har brugt penge og brugt al ferie eller lignende..

Jeg håber der er mange der kan tage til Lissabon, men at tro at man kunne få solgt et udeafsnit på 3.500 er alligevel utopi..

Jeg tror først og fremmest at de røde lygter til de internationale kampe, skyldes det meget lille stadion i Randers, man ville sandsynligvis kunne fylde hele stadion med Benfica fans, hvis man ønskede. Så der er lidt skidt at hypen lægger sig så hurtigt, men mon ikke det er en midlertidig skuffelse over endnu en underpræstation i Europa, og det vender hurtigt igen?
En hype vil jo altid dø lidt ud på et tidspunkt :-)

Personligt tror jeg først den returnerer når vi indtager det nye stadion.

Ja, hvis der var frit salg til Benfica, så ville der komme mange danske fans af dem. Men kampen blev udsolgt på et par timer til folk med høj AGF score.

Når OB ikke er udsolgt skyldes det vel også, at kampen er blevet flyttet for kort tid siden. Børnefamilier osv.

Latest posts

D
Replies
747
Views
50K
Back