New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9
  • Views Views: Views 378
Added to Calendar: 11-08-26

Hvad hedder det i næste runde?

• Total voters
    9
  • This poll will close: .
Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Last edited:
Danske Mestre.webp

Hvad lærte vi i går?

Vi har en guldfugl gående på toppen som hurtigt udvikler sig på flere områder. Han skal stadigt blive bedre til at afslutte inde i feltet for vi kan ikke regne med han klapper dem ind på den måde i hver kamp.

Mikael Anderson skal være glad for de mange skader vi har. Hvis vi ikke havde haft dem, så ville han sidde på bænken

Colin Rösler er/bliver en kæmpe forstærkning. Den måde han gik ind og styrede forsvaret på efter Tingager gik ud giver noget ro i maven.

Emmery kom ikke til meget i går, så det er godt der går en uge inden vi skal spille igen. Han så træt ud. Træthed tror jeg også var grunden til vi kom så langt tilbage på banen og stod. Det må vi ikke gøre derned

Nu ved jeg ikke hvor de forskellige spillere er i forhold til at være på vej tilbage fra skader, men jeg ville starte således på tirsdag

Hedenstad
Andersen - Rösler - Kahl
Carstensen - Knudsen - Jønsson - Links
Bech - Bogere - Arnstad

Det er på Bank Respublika Arena slaget skal stå

Bank Respublika Arena.webp

Art Animation GIF by grantkoltoons

Husk det nu

Colin lover han kan spille hele næste kamp 🤞

Lad os håbe han får ret - flot debut.

Men der skal leveres en toppræstation i returkampen, hvis vi skal gå videre. For Sabah har et stærkt teknisk mandskab med nogle dygtige spillere, pointerer Colin Rösler, der ikke lagde skjul på, han var dybt imponeret over det, han så fra unge James Bogere.
- Jeg kendte ikke James, før jeg kom. Men jeg må bare sige, at det var to virkelig flotte mål, jeg så fra ham.

Det er et lille mirakel for AGF, at kampen i Superligaen i denne runde er udsat. Tak til Neeees! Jeg tror på, det gør forskellen. 6 dage til restitution bør være nok for dem, der har måttet spille for meget, og også tid til at blive mere klar til dem, som har måttet sidde over. Der har været meget snak om en smal trup, men det har altså også hængt sammen med de virkelig mange skader, der har ramt i opstarten. Og så har man måttet overbruge andre spillere i en ond cirkel. Men de her 6 dage skal spillerne dyppes i honning og masseres 24-7.

Kan se at Campo skriver at AGF møder Sabah til returopgøret på Bank Respublika Arena i Baku-forstaden Masazir tirsdag aften klokken 18:00 dansk tid.
Dvs kl. 20.00 lokal tid, hvilket nok er meget godt i forhold til varmen

Min go-to vejrside, siger at der på tirsdag er 30 grader varmt i tidsrummet 16-22
Nattetemperaturen hedder generelt 25-26 grader i Baku i næste uge.

Latest posts

Back