Den her havde vi fortjent bedre.
Meget opløftende vi stadig kan spille os frem til chancer.
Bliver nok ikke mesterskab, men hold fast i spillet så går det!
Også dem. Det føles lidt som om de har haft det nemmest i Europa, nok tildels pga plastikken, men det er trods alt ekstra kamp og lidt rejseaktivitet, selvom den ene var meget kort.
Det mest bekymrende med Links er egentligt at det relationelle er helt i skoven lige nu. Enormt mange underlige beslutninger offensivt i dag hvor han varmer bold eller dribler i en blindgyde.
Jeg sidder med følelsen af vi slet ikke bliver farlige og får kapital af bolden. Alle vores hjørnespark er også uden den mindste kvalitet, vi er ingen trussel på dem i øjeblikket. Jeg synes sgu 2 halvleg var tung at se ift. Den første, hvor jeg synes vi har langt bedre fat, spiller hurtigt og med ideer og energi.
Det gik desværre som forventet på point tavlen men enkelte dele af spillet var klar opløftende. Nogle af de nye viser sig godt frem. Men niveauet fra vores tidligere bedste spillere er bare for dårligt.
Fatter virkelig heller ikke JPs dispositioner. En absurd træt Emmery som intet har vist i hele 2 halvleg bliver på banen for at sende en knudsen ned på backen...
Jeg kan ikke være rolig, jeg er bankende nervøs for vi kommer til at rode rundt i bunden.
Alt det medvind vi havde i sidste sæson, er blevet til modvind i denne.
Man sidder med reel frygt for at modstanderne scorer hver gang de nærmer sig vores felt. Jeg synes det er svært at se enden på det. Med marginaler har vi fået 1 point, men at det her er facit 3 kampe inden i sæsonen efter et mesterskab er skræmmende. Viborg var jo ekstremt ordinære.
Vi spiller godt, vi skaber langt mere end Viborg, Bogere bliver et bæst (timingen, markeringen og afslutningen på overliggeren var kæmpeklasse). Man kan nå langt efter 2 point i tre kampe.
Jeg orkede ikke lige at læse 12 sider igennem, så jeg beklager på forhånd, hvis jeg skriver ting, der allerede er sagt.
Det, der var skidt:
Resultatet og personlige fejl. Links hasarderede tilbagelægning, der giver det hjørnespark, der giver Viborg målet. Derudover fejlafleveringer og små dumheder. Vi er ikke farlige nok, synes jeg.
Det, der var godt:
Camara viser lovende takter. Mølgaard kunne holde til at spille fodbold, og gjorde isoleret set fint - der mangler selvfølgelig noget samspil, der mangler, men det er at forvente. Solbakken kunne også spille fodbold stadigvæk.
Vi skaber tilløb til chancer i samme frekvens som i sidste sæson, vi er bare ikke skarpe på det sidste.
Spillet på banen var i lange stræk virkelig godt.
Jeg er fortrøstningsfuld for sæsonen, men, det er en hård start.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.