Transfervindue Sommer 2026
Rastapopoulos
Experienced member
Tingager er i meget høj grad midterforsvarer.Det er jeg 100% uenig i.
Man sætter sig som spiller ned med en sportsdirektør og sin agent, og taler om sin karriereudvikling. Hvad man gerne vil.
Der er helt fair, at han har ambitioner på egne vegne. Det er helt fair han siger han gerne vil spille visse pladser. Det er helt fair han siger til en samtale, at såfremt man ikke imødekommer det, så vil han helst noget andet.
Det er ikke anderledes blot fordi man er fodboldspiller. Hvis en læge bliver ansat på hospital, og udfører portør opgaver, så brokker han sig sikkert også.
Så hvis vi antager Anderson - som han under Uwe - udtalte ikke gad spilde sit talent på en wingback, så har han sikkert også sagt det. Men han gør det. Slår han ud med armene, forstår jeg det. Som sagt, jeg tror Tingager gør det samme - han har også temperament og står og skriger sundhedsektoren ned i ansigtet
Derfor ville han aldrig spille WB. Dermed et irrelevant spørgsmål.
Ift. Anderson har han virket desperat efter at komme hjem, og alternativet var nok Horsens. Så kan jeg godt forstå, at man binder an med ham, hvis JP nikker ja. Det er jo en bekendt.
Jeg er jo så totalt imod det indkøb, men det skal ikke afholde mig fra at diskutere mulighederne med ham, som jeg helt klart ser i en rolle som indskrifter og afløser. Han koster trods alt sjældent, selv om han så skidt ud hjemme mod Sabah.