New posts

Kampe for U19

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 562
  • Views Views: Views 29K
Nu er jeg endelig flyttet. (Tak til alle jer, der tilbød jeres hjælp med det praktiske)

Og til min store begejstring (og lidt endnu uden min hustrus erkendelse af konsekvenserne) bor vi forholdsvis tæt på Fredensvang. Dermed er der lagt i kakkelovnen til nogle meget langvarige lufteture til hunden.

Hvor kan man mon se kampprogrammet mere end en uge frem? Og evt. træningsprogram for seniorerne.
Træningsprogram for seniorerne kan du bl.a. se på Ugeplan under Hold på AGF Fodbold.

Åh, så nøjagtigt har jeg ikke fulgt med.

Vores fine U-eksperter herinde ved nok mere om den slags.

Jeg kan dog se, at meget ofte møder U17 og U19 de samme hold samme dag, og jeg antager at de tager afsted sammen.

Altså at eks. OB møder vores U19 en lørdag på Fredensvang kl. 13.00, og så mødes de to U17 hold kl. 15.30.
Så af praktiske årsager tror jeg ikke der flyttes så meget rundt. Der er jo heller TV at tage hensyn til
:)
Faktisk er det ment sådan at U15, U17 og U19 spiller mod samme klub samme dag (især ude), men med de nye strukturer gør det lidt svært at få til at gå op og nogle kampe må flyttes. For eksempel skulle de alle have spillet ude mod Sønderjyske den 22., men U15 har måttet rykke det til den 29.

Edit: Jeg følger med på https://www.dbu.dk/resultater/pulje/ og vælger hvilken række jeg vil se kampprogram for.

Latest posts

Back