New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 786K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg synes det var en ok første halvleg, men jeg forventer Serra kommer ind før ham, hvis/når han engang er i form. Og en ny 9'er kommer naturligt til at starte.

Derfor tror jeg han har mere gavn af at spille stort set hver gang i 1. Div, end sjældent for AGF.

Han har masser af fart og kan skabe noget usikkerhed, så han får spilletid for AGF.

Men jeg er også ude i at AGF dels mangler en starter i angrebet. Og så mangler man en man kan sætte på banen i svære kampe, pga skade, træthed eller for at ændre noget - og der ser jeg hverken Bogere eller Serra være særligt attraktive fra bænken.

Eller sagt på en anden måde: når AGF spiller Bogere, er det for at udvikle på Bogere, i langt højere grad end for at opnå noget sportsligt (pt er det for det sportslige, fordi der mangler brugbart alternativ).
Jeg synes alt historik viser at der ikke er nogen grund til at være bekymret for at Janni Serra kommer til at tage pladsen, så selvfølgelig skal Bogere ikke udlejes. Hvis man hører interviewet med Lars Fournais, Jacob Nielsen og CV efter mesterskabet, så sad de og smilte smørret da de sagde at de havde meldt ud at Bogere skulle spille på U19 - det viste de sgu godt at han ikke skulle.

Så er det Colin Rösler for Felix Beijmo, det lyder som et godt bytte.
Og som bekendt en fra samme klub. Beijmo spillede også fast for Malmø inden de så ville udleje ham og baseret på den handel er jeg heller ikke så nervøs ved det Malmø-fans fortæller om hvorfor de vil sælge. Døden skal have en årsag, måske vil de bare noget andet, men vi hører nok også lidt mere når den er officiel.

Og som bekendt en fra samme klub. Beijmo spillede også fast for Malmø inden de så ville udleje ham og baseret på den handel er jeg heller ikke så nervøs ved det Malmø-fans fortæller om hvorfor de vil sælge. Døden skal have en årsag, måske vil de bare noget andet, men vi hører nok også lidt mere når den er officiel.
Hvis man spørger en AGF-fan om en af vores spillere, der er på vej væk, så vil der nok også komme argumenter om, hvorfor vi godt kan undvære ham.

Som jeg hører det, så blev hen hentet i Mjällby i sommeren 24’ hvor han spillede i et 3 mands forsvar, og i Malmø skulle han oftest spille i et 4 mands, han er åbenbart klart bedst i et 3-mands forsvar, så det virker gennemtænkt af CV.

Bare det går som med Arnstad og Emmery - så er det helt perfekt ;) Vi er i fremgang på talentfronten.

Jeg syntes virkelig han har løftet sig siden han startede. Presser rigtig godt, er kilde til uro hos modstanderne og bliver bare ved med at presse - det er noget af et Duracell batteri han er udstyret med. Jeg gad f.eks. godt se samme iver hos Tchamche som ikke er helt i samme gear med pres og genpres.

Er sikker på målene nok skal komme, når holdet kommer i et bedre flow end de seneste kampe🤞
Når først Bogere får hul på bylden, så tror jeg det kan blive af aronske dimensioner, mindre kan også gøre det, men jeg synes virkelig han var god. Han var kun et dårligt træk fra at score første mål på den halve friløber

Som jeg hører det, så blev hen hentet i Mjällby i sommeren 24’ hvor han spillede i et 3 mands forsvar, og i Malmø skulle han oftest spille i et 4 mands, han er åbenbart klart bedst i et 3-mands forsvar, så det virker gennemtænkt af CV.
Ja, det kan jo også bare være grunden til at de sælger ham.

Transfermarkt er præciserer ikke positionerne så meget, men når jeg tjekker sidste sæson for Mjällby spillede han alle tre positioner i en trebackkæde og en enkelt i en firebackkæde. Ikke så meget til venstre, men også der og i en periode tog han altså også den centrale position. Det kan med andre ord være præcis den spiller der også kan vikariere for Tingager!

Jeg vil gerne gå til bekendelse nu.

Jeg er Carsten Vagn Jensen, og har læst med og kommenteret herinde i en længere periode.

Jeg føler, at det er virkelig svært at gøre alle tilfreds. Når jeg endelig handler - efter at flere har kritiseret mig for passivitet - så er folk bekymrede for, at vi har betalt overpris.

I kan være helt rolige. Der er styr på butikken og vinduets store penistransfer har I endnu til gode.

Han er tidligere i 2026 blevet rygtet til Serie a klubben lecce og før det blackburn:

Last edited:

Latest posts

Back