Transfervindue Sommer 2026
D
Deleted member 5
Guest
Jeg synes alt historik viser at der ikke er nogen grund til at være bekymret for at Janni Serra kommer til at tage pladsen, så selvfølgelig skal Bogere ikke udlejes. Hvis man hører interviewet med Lars Fournais, Jacob Nielsen og CV efter mesterskabet, så sad de og smilte smørret da de sagde at de havde meldt ud at Bogere skulle spille på U19 - det viste de sgu godt at han ikke skulle.Jeg synes det var en ok første halvleg, men jeg forventer Serra kommer ind før ham, hvis/når han engang er i form. Og en ny 9'er kommer naturligt til at starte.
Derfor tror jeg han har mere gavn af at spille stort set hver gang i 1. Div, end sjældent for AGF.
Han har masser af fart og kan skabe noget usikkerhed, så han får spilletid for AGF.
Men jeg er også ude i at AGF dels mangler en starter i angrebet. Og så mangler man en man kan sætte på banen i svære kampe, pga skade, træthed eller for at ændre noget - og der ser jeg hverken Bogere eller Serra være særligt attraktive fra bænken.
Eller sagt på en anden måde: når AGF spiller Bogere, er det for at udvikle på Bogere, i langt højere grad end for at opnå noget sportsligt (pt er det for det sportslige, fordi der mangler brugbart alternativ).