New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 785K
Hvad er tanken om evt at udeje Bogere? Jeg tænker at hvis EFB gerne ville leje Gyamfi kunne de være interesserede i Bogere i efteråret. Ellers er Fremad et godt sted.

Jeg tænker kun en halvsæson i første omgang, og så evaluere i vinterpausen.

For mig er tanken, at jeg ikke lige pt kan se, hvordan Bogere skal hjælpe AGF med at vinde points*. Så en ny angriber kunne suppleres med en på leje, eller man kan satse på Serra som backup.

* For Emmery var det klart hvad han kunne bidrage med, men også hvad det kostede. Den kan jeg ikke på samme måde se med Bogere. Det er muligt han bare tager stormskridt og får en profil. Men derfra er det stadig en ung angriber, der står bag den nye 9'er, og formentlig Serra. Jeg kan naturligvis også tage så meget fejl, at han begynder at være værdifuld for AGF i løbet af kort tid.
Hvorfor vil du udleje Bogere? Han spillede da en super første halvleg mod Lyngby, men faldt med holdet i 2?

Alle spillere er til salg til rette pris. Det kan være gårsdagens startopstilling har fået CV til at indse at det bliver dyrere at vente til udsalget 2. september.
Tænker der kan være flere ting i spil ift. timingen.

Vi er sikret gruppespil, hvilket gør os mere attraktive og vi er garanteret flere penge. Vi har også fået en god sjat for Daghim, som kan have gjort at pengene sidder lidt løsere hos CV.

Tænker i hvert fald ikke han er en, der er poppet op på radaren inden for den seneste par uger.

Last edited:
Hehe, men troede da det var panik hvis vi skulle handle nu. Vi har jo fået at vide mange gange efterhånden, at det først er i slutningen af transfer vinduet at de gode spillere har taget stilling til om de vil os😁
Panikken kunne bestå i, at CV har besluttet sig for at slå til i stedet for at prøve at forhandle sig et par millioner ned i pris. Og at bestyrelsen har givet ham grønt lys til et lidt større budget efter i onsdags.

Ærgerligt, hvis det er rigtigt, at han ikke er nogen god leder i forsvaret. Vi kunne rigtig godt bruge en gardering for Tingager.

Men til gengæld fint hvis han kan erstatte Beijmo og være reserve for Kahl. Køb ham med det samme og få ham med i et par træninger allerede i denne uge før Sabah. Så kan han få minutter allerede på onsdag.

Hvorfor vil du udleje Bogere? Han spillede da en super første halvleg mod Lyngby, men faldt med holdet i 2?
Jeg synes det var en ok første halvleg, men jeg forventer Serra kommer ind før ham, hvis/når han engang er i form. Og en ny 9'er kommer naturligt til at starte.

Derfor tror jeg han har mere gavn af at spille stort set hver gang i 1. Div, end sjældent for AGF.

Han har masser af fart og kan skabe noget usikkerhed, så han får spilletid for AGF.

Men jeg er også ude i at AGF dels mangler en starter i angrebet. Og så mangler man en man kan sætte på banen i svære kampe, pga skade, træthed eller for at ændre noget - og der ser jeg hverken Bogere eller Serra være særligt attraktive fra bænken.

Eller sagt på en anden måde: når AGF spiller Bogere, er det for at udvikle på Bogere, i langt højere grad end for at opnå noget sportsligt (pt er det for det sportslige, fordi der mangler brugbart alternativ).

Bare det går som med Arnstad og Emmery - så er det helt perfekt ;) Vi er i fremgang på talentfronten.

Jeg syntes virkelig han har løftet sig siden han startede. Presser rigtig godt, er kilde til uro hos modstanderne og bliver bare ved med at presse - det er noget af et Duracell batteri han er udstyret med. Jeg gad f.eks. godt se samme iver hos Tchamche som ikke er helt i samme gear med pres og genpres.

Er sikker på målene nok skal komme, når holdet kommer i et bedre flow end de seneste kampe🤞

Ærgerligt, hvis det er rigtigt, at han ikke er nogen god leder i forsvaret. Vi kunne rigtig godt bruge en gardering for Tingager.

Men til gengæld fint hvis han kan erstatte Beijmo og være reserve for Kahl. Køb ham med det samme og få ham med i et par træninger allerede i denne uge før Sabah. Så kan han få minutter allerede på onsdag.
Men tons af erfaring de sidste 2 år.. Mange EU kampe.. fin erstatning for Beijmo på HCB

Panikken kunne bestå i, at CV har besluttet sig for at slå til i stedet for at prøve at forhandle sig et par millioner med i pris. Og sat bestyrelsen har givet ham grønt lys til et lidt større budget efter i onsdags.
Det er jo ikke panik hvis spilleren er omhyggeligt scoutet, hvilket jeg vil tro Rösler er. Men kan som sagt sagtens være budgettet er løftet lidt.

Latest posts

Back