New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 675
  • Views Views: Views 46K
⬆️
Så kan vi måske fremover slippe for debatten om hvorfor folk maskerer sig.
Ja, eller flytte den til fængselsgården i Sdr Omme, hvor de brokker sig over alle de kameraer der er, når man skal begå et røveri. Det er da så fucking latterligt at man skal bruge en elefanthue for at bryde loven nu til dags. Sikke en bananrepublik vi er blevet :( :( :(

Janni Serra burde have en haft maske

⬆️
Så kan vi måske fremover slippe for debatten om hvorfor folk maskerer sig.
Der er da ingen der har været i tvivl om hvorfor de maskerer sig.. Den debat er helt unødvendig - jeg selv siger bare at jeg synes de masker er nederen, grimme og latterlige, og at folk der maskerer sig intet har at gøre på et fodboldstadion.. Det sender nogle signaler om at de laver noget ulovligt (hvilket de også gør), men signalet er at de er fucking loco, uagtet hvor venlige de fleste er indenunder masken… Jeg synes det er latterligt og totalt uforeneligt med mit AGF..

Ja, eller flytte den til fængselsgården i Sdr Omme, hvor de brokker sig over alle de kameraer der er, når man skal begå et røveri. Det er da så fucking latterligt at man skal bruge en elefanthue for at bryde loven nu til dags. Sikke en bananrepublik vi er blevet :( :( :(

Janni Serra burde have en haft maske

Nemlig - og selvom det næppe ender i Sdr. Omme for dem der fyrer romerlys af, så vil du jo også tænke at det var verdens dummeste røver, der blev fanget på overvågning uden maskering.
Der har været et par komiske ytringer herinde om at "de burde stå ved deres handlinger og tage masken af"

Der har været et par komiske ytringer herinde om at "de burde stå ved deres handlinger og tage masken af"
Altså når nu pyromanerne negligerer deres egne handlinger så må vi andre også småhygge os med det faktum at overtrædelse af maskeringsforbuddet giver en plet på straffeattesten.
Jeg skal nok huske at grine af folk når de søger arbejde/studiejob med en plettet straffeattest. De er ikke de mennesker der står forrest i køen efter jobsamtalen.
Ja der er endda banker der kigger på din straffeattest selvom det ikke helt er efter bogen når man skal låne penge. Men nu er det jo heldigvis helt ok IKKE at gøre ting efter bogen/overholde love/regler.......

Ja der er endda banker der kigger på din straffeattest selvom det ikke helt er efter bogen når man skal låne penge. Men nu er det jo heldigvis helt ok IKKE at gøre ting efter bogen/overholde love/regler.......
Det kan jeg nu også sagtens følge deres tankegang i. Lovligt eller ej.
Nu er flere danske banker dog mere eller mindre organiserede kriminelle i en hel anden liga, så det her må være bunden af deres synderegister.
Det er dog en anden snak.

Nemlig - og selvom det næppe ender i Sdr. Omme for dem der fyrer romerlys af, så vil du jo også tænke at det var verdens dummeste røver, der blev fanget på overvågning uden maskering.

Alle ved godt hvorfor de tager maske på..

Problemet er at de skader vores alles klub, og reelt vores alles penge. De tager resten som gidsler..
Jeg ville ønske de blev filmet og kastet af helvede til.

At påstå stemningen ville dø uden SFA og Nysir.. Jeg vil næsten vædde med at en ny gruppe ville rejse sig og tage over. Sådan har det altid været.. Nogle gange til det bedre, nogle gange ikke..
Jeg ville hellere 20% dårligere stemning, men så ingen bøder, men dertil så heller ikke at skulle stå til ansvar for Fodbold bøller og idioter der tror de ejer det hele fordi de er "rigtige" fans.. Rigtige fans skader ikke klubben og rigtige fans bruger ikke klubben til at lave ulovligheder.

Jeg ville hellere 20% bedre stemning og flere bøder ;). Sådan er vi så forskellige. For mig kunne de sagtens droppe pyro så længe sangene osv har samme niveau. Hvis det absolut for SFA/Nysir hænger sammen, så accepterer jeg det.

At gå til fodbold i DK må aldrig aldrig blive som PL er blevet med død syg stemning. Det er håndbold uden klappepølser.

Kunne de give samme stemning med uden pyro så købte jeg den også gerne :)

Helt for egen regning, så er det at gå på stadion for mig:

60% stemning
30% kampen
10% "built up" hvor stadion langsomt fyldes og følelsen af at være en del af et fælleskab.

60% stemning
30% kampen
10% "built up" hvor stadion langsomt fyldes og følelsen af at være en del af et fælleskab.
Det er jo faktisk lidt interessant hvor forskellig vores stadionoplevelse kan være. For mig fordele tallene sig nok således:
20% stemning
50% kampen
30% socialt samvær med kammerater/fællesskabsfølelsen.

Jeg kan godt være til kampe, hvor jeg nærmest ikke ænser stemningen/sangene fordi jeg er så fordybet i selve kampen. Har dog også enkelte oplevelser, hvor det udenom er det største, men det er mere pokalfinaler og den slags.

60% stemning
30% kampen

Jeg kan ikke sætte procenter på og så synes jeg også at procenteren kan fordeles på to måder;
"Det at gå på stadion for mig" og "Vigtigheden for mig"

For når jeg står på stemning er jeg naturligvis en del af det, men når kampen er slut, så har jeg godt nok svært ved at glæde mig over en god stemning,
hvis vi har tabt kampen.

60% stemning
30% kampen

Lyder næsten som om du er samme sted hver gang?

Nu har jeg ikke fast plads og har efterhånden prøvet alle 4 sider på det midlertidige stadion. Derfor ændrer mine prioriteter sig også, alt afhængig af hvor vi befinder os - der er bare ikke samme stemning nede bag ved målet, hvor modstandernes fans også befinder sig;) Der bliver heller ikke givet helt så meget gas på sponsorsiden. På langsiden ændrer det sig lidt, afhængig af hvor tæt man kommer på stemning.

Men i sidste ende er vi der for at se kampen og vi elsker opbygningen til den - vi kommer meget gerne tidligt og tager det hele med. Sidste gang havde vi fået købt elendige pladser nede i hjørnet og meget lavt - det gør vi ikke igen, så bliver vi hellere væk.

Skulle jeg sætte procenter på, så tænker jeg ikke stemning kommer derop - kampen vægter i det mindste højere og optakten er meget vigtig. Til gengæld ville stemning nok fylde mest på en af udebaneturene.

Jeg ville hellere 20% bedre stemning og flere bøder ;). Sådan er vi så forskellige. For mig kunne de sagtens droppe pyro så længe sangene osv har samme niveau. Hvis det absolut for SFA/Nysir hænger sammen, så accepterer jeg det.

At gå til fodbold i DK må aldrig aldrig blive som PL er blevet med død syg stemning. Det er håndbold uden klappepølser.

60% stemning
30% kampen
Helt personligt synes jeg ikke sangene har niveau.

Det er den samme lange playliste der fyres af hver gang.
Nogle af sangene er så knudrede og langsomme, at det kun bliver en lille kerne der synger med på dem. Og dermed er deres virkning meget begrænset.

Der mangler føling med hvad der egentlig sker i kampen.
Og der mangler forståelse af hvad der får resten af stadion med.

Personligt synes de skulle tage de 5 sange der kan få resten af stadion med. Dem der kan få et stadion til at koge og lægge pres på modstanderen.
Og så kun køre dem. Det synes jeg eks. Sydsiden og Sektionen er gode til.

Deres følelse af at være mere rigtige fans, diktere andres adfærd og pyro kan de stikke skråt op.
Til gengæld synes jeg at deres tifoer er fremragende.

60% stemning
30% kampen

Ja vi er forskellige :) OG heldigvis for det... Det er som reel et sundhdstegn på et samfund

Jeg har faktisk svært ved at sætte tal på, fordi reelt er jeg der for at se kampen, men det kunne jeg lige så godt gøre på TVet.. Men alligevel er det oftest på stadion jeg er. Hvad er et så der gør jeg kommer... Er det stemingen? Måske.. sang osv. Men pyro delen er lig 0% af grunden til at jeg er der.. Måske endda minus%
Jeg ville også stadig komme i samme omfang selvom stemningen var det halve af nu, men for mig er fodbold blevet langt mere "hygge/tradion" med de samme idioter som man gjorde for 10-15 år siden. Forskellen er at nu står vi ikke på steming, men i stedet sidder og snakker lidt løst imellem.

så kort.. Stemningen har nok noget at sige i forhold til at komme på stadion, men at det ikke (for mig) betyder al verden om det er den helt vilde heksekeddel, eller lige mere hygge stemning..
Nyder faktisk at komme på Rissvangen i ny æg næ, for det er squ bare hyggeligt

Latest posts

Back