New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 524K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg ved godt, at han er meget svingende, men en type som Dorian Junior ville være perfekt.
Han har i hvert fald lige gjort sig fordelagtigt bemærket med en top-top klasse aktion i Brøndby, men desværre på stolpen …

I øvrigt ikke den eneste interessante Viborg spiller - Lucas Kirkegaard er den jeg helst vil ha (udover komplet urealistiske Th. Jørgensen).

En nævnte Anyembe, som lidt uforståeligt er bænket - bestemt også en mulighed. Og - afhængigt af det reelle billede omkring Np, Solbakken og Yakob - selvfølgelig også Mads Søndergaard. Han må næsten være på vej tilbage fra en skade siden Asger Beck starter.

Jeg synes også, i den nuværende situation at man kunne overveje at give Frederik Rieper en 2-årig. Han vil sikkert finde det ret fedt at komme til AGF. Men problemet er vel at Fredericia har en telefonsvarer på, der siger at alle spørgsmål vedr. transfers skal besvares af FCM.
Skulle vi nu ikke liiiige😀 vi skal væsentligt længere op på ambitionsniveauet uagtet den tynde trup pt.

Han har i hvert fald lige gjort sig fordelagtigt bemærket med en top-top klasse aktion i Brøndby, men desværre på stolpen …

I øvrigt ikke den eneste interessante Viborg spiller - Lucas Kirkegaard er den jeg helst vil ha (udover komplet urealistiske Th. Jørgensen).

En nævnte Anyembe, som lidt uforståeligt er bænket - bestemt også en mulighed. Og - afhængigt af det reelle billede omkring Np, Solbakken og Yakob - selvfølgelig også Mads Søndergaard. Han må næsten være på vej tilbage fra en skade siden Asger Beck starter.
Kirkegaard ser netop utrolig spændende ud. Sådan kan Callø forhåbentlig også udvikle sig, når han får mange kampe inden her sæson.

Latest posts

Back