New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 480K
Vi behøver ikke en central midtbane - vi har allerede hentet Jens Jønsson. Selv med Yacob, Polle og Solbakken ude, så har vi ham og Haugstrup at sætte ind (og Hamuza)

Med en forventning om mindst conference league i efteråret, så må jeg erklære mig uenig ;)

Vi ikke satse en dyt på at Polle og Solbakken kan bidrage overhovedet.

Og Haugstrup skal nok få minutter uanset

Jeg håber også, at vi får hentet end gardering for Tingager. Efter vi mistede Dalle, så kan jeg simpelthen ikke se, hvem hans backup er, når/hvis han er ude i længere tid. Hans position er bare en del forskellige fra HCB og HVB, at det er to forskellige typer, der kan spille den position. Ønsket til en gardering er selvfølgelig ikke så stort, som HCB eller Angriber, men jeg håber alligevel, at man kan finde penge til den position. Men måske Camara er en fin backup?

Jeg håber også, at vi får hentet end gardering for Tingager. Efter vi mistede Dalle, så kan jeg simpelthen ikke se, hvem hans backup er, når/hvis han er ude i længere tid. Hans position er bare en del forskellige fra HCB og HVB, at det er to forskellige typer, der kan spille den position. Ønsket til en gardering er selvfølgelig ikke så stort, som HCB eller Angriber, men jeg håber alligevel, at man kan finde penge til den position. Men måske Camara er en fin backup?
Jeg tror den mest oplagte i den rolle pt er AJ. Så er han også længere væk fra sidelinjen, når han snubler i den.

Spøg til side. Han vil typisk derinde dække en større og mindre mobil spiller op (f.eks Paddy og ikke Bundgaard). Han vil når han skal spille bolden, kunne spille begge veje (virker til at han er låst tæt på linjen). Han vil typisk være lidt længere tilbage (en meter måske) end yderstopperne, når der bliver slået en bold i bagrum, og skal som nævnt typisk løbe med en større angriber.

Jeg tror midten er meget mere simpel at spille, i hvert fald når man forsvarer.

Vil dog stadig gerne have en rigtig backup

Var det forresten ikke Elias Jelert, der sad ved siden af Dalsgaard og agenter??? Måske links væk og Jelert afløser på leje

Har ikke fået set kampen på tv - var der andre der så om det var Jelert?

Umiddelbart ville jeg (måske) gætte mere på Brøndby som destination - der er en meget stor pengekasse og de er ikke bange for at bruge den. Han er pt. vurderet til Euro 5 mio. på transfermarkt og Galatasaray købte ham for euro 9 mio. i sin tid.

Har ikke fået set kampen på tv - var der andre der så om det var Jelert?

Umiddelbart ville jeg (måske) gætte mere på Brøndby som destination - der er en meget stor pengekasse og de er ikke bange for at bruge den. Han er pt. vurderet til Euro 5 mio. på transfermarkt og Galatasaray købte ham for euro 9 mio. i sin tid.

Kommentatoren sagde det var Martin Jørgensens barn der sad med Martin, Dalsgaard og Riemer.

Og gad vide hvem Riemer kiggede på?
Emmery..

Jeg fik taget et billed af ham og min søn.
Spurgte hvem han kiggede efter og han sagde noget i retningen af “ jeg ser mange kampe i SL” og så spurgte jeg om der var nogle konkrete. “1 fra hvert hold hvert fald”

Så sagde jeg”Emmery”?

Han sagde “nok ikke et dumt bud”

Emmery..

Jeg fik taget et billed af ham og min søn.
Spurgte hvem han kiggede efter og han sagde noget i retningen af “ jeg ser mange kampe i SL” og så spurgte jeg om der var nogle konkrete. “1 fra hvert hold hvert fald”

Så sagde jeg”Emmery”?

Han sagde “nok ikke et dumt bud”

Han kiggede vel kun, så han var helt sikker på at kunne kende ham, når han vil undgå at udtage ham?😂

Latest posts

Back