New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 485K
Jeg vil være voldsomt irriteret hvis det lykkes Brøndby at hente ham og vi ikke har forsøgt. I øvrigt ærger SE sig nok, at de ikke også havde en klausul der gjorde at Nørgaard ikke kunne hente spillere i SE i det første transfervindue når nu hans frikøbsklausul var så lav.
Hvis Brøndby betaler det de vil have for ham tror jeg de er tilfredse, de ser dem nok ikke som en direkte konkurrent i de fleste sæsoner. Det vil til gengæld nok ærgre dem hvis der er en frikøbsklausul der ikke er alt for høj, det kunne man måske frygte for dem hvis Brøndby kan købe ham. Jeg ville da i hvert fald have gættet på at han med alder og erfaring er lidt over det de normalt kan betale. Måske kan de mødes et sted med en ekstra stor videresalgsklausul. Det er vel ikke en type og position vi sådan rigtig står og mangler, men han må i hvert fald være over vores økonomiske formåen - som hvis jeg skal gætte måske kan være løftet til omkring 3 mio euro i det her vindue, men jo også vil være noget fra Brøndbys lønniveau.

Måske han har fået en klausul med i kontrakten.
Der kan også være noget med at han gerne vil have de her syv års ophold til et statsborgerskab - det er helt ærgerligt at han overhovedet har spillet landskampe for Sydafrika - men under alle omstændigheder udelukker forlængelsen selvfølgelig ikke at han kan komme afsted senere hvor det passer parterne bedre.

Super nyhed.

Hvis Brøndby betaler det de vil have for ham tror jeg de er tilfredse, de ser dem nok ikke som en direkte konkurrent i de fleste sæsoner. Det vil til gengæld nok ærgre dem hvis der er en frikøbsklausul der ikke er alt for høj, det kunne man måske frygte for dem hvis Brøndby kan købe ham. Jeg ville da i hvert fald have gættet på at han med alder og erfaring er lidt over det de normalt kan betale. Måske kan de mødes et sted med en ekstra stor videresalgsklausul. Det er vel ikke en type og position vi sådan rigtig står og mangler, men han må i hvert fald være over vores økonomiske formåen - som hvis jeg skal gætte måske kan være løftet til omkring 3 mio euro i det her vindue, men jo også vil være noget fra Brøndbys lønniveau.
Hvis der er en frikøbsklausul så burde vi i den grad have været med i stedet for at hente MA.

Latest posts

Back