New posts

Nyt software til AGF-Forum.dk ?

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 44
  • Views Views: Views 5K
Hej, jeg ved, at stedet ikke er egnet, men der er ikke noget sted at introducere dig selv, s? jeg g?r det her.
Du kan slette eller flytte, hvis du vil.

Jeg pr?senterer mig selv Valentin, franskh?jttaler fra Belgien, medlem af NordiskFootball.fr og skaberen af ??den eneste fan-konto p? AGF p? fransk. Jeg taler ikke dansk flydende, s? jeg h?ber du undskylder mig for eventuelle fejl, tak for l 'velkommen, vi ses snart

andrewdk date=1600150147 said:
Pt kan jeg kun lege med fra telefonen

98Z3Vqf
 S? du kan ikke tilg? (A)GF-Forum.dk - indeks via en browser p? din PC/Mac?

Jeg har ogs? v?ret holdt ude af Umbrella p? arbejds-pc. Det er en enterprise-beskyttelse, som her reagerer p? skiftende/pludselig aktivitet p? nyt/parkeret dom?ne, og som i ?vrigt g?lder selve virksomhedens beskyttede devices, hvorfor det ikke g?r fra eller til at jokke sine forskellige browsere igennem.

Cisco tjekker al mulig aktivitet op i mod hinanden p? verdensplan, hvor st?rre foretagende end d?t her af og til bliver redlistet p? evigt dynamiske 'advarselstavler' - f eks hvis hackere genererer s?rlig meget traffik med enkelte dom?ner som afsendere - men jeg er p? igen, s? det har sikkert blot v?ret en midlertidig blokering indtil de har konstateret, at her ikke for alvor er farligt 🙂

Edit: til geng?ld er "Mappen til upload af vedh?ftninger [...] ikke skrivbar. Din vedh?fting eller avatar kan ikke gemmes."

Alsgaard said:
andrewdk date=1600161179 said:
Alsgaard date=1600150288 said:
andrewdk date=1600150147 said:
Pt kan jeg kun lege med fra telefonen

98Z3Vqf
  S? du kan ikke tilg? (A)GF-Forum.dk - indeks via en browser p? din PC/Mac?

Pr?vet b?de med Chrome og Explorer fra PC p? arbejdspladsen.
Kender ikke situationen hjemmefra.
Arbejdspladser er ogs? noget lort ;)

Ja, der var ikke andet at g?re end at arbejde n?r nu jeg ikke kunne komme p?  ???

Latest posts

Back