New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 491
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 23-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Skal man tage noget positivt med fra i går, så er det jo nok at vi - trods alt - får et heldigt point. Om det er nok til, at få momentum det ved jeg ikke, men jeg håber
Momentum er skiftet og det kan nok kun ændres med en AGF-sejr på søndag.

Hvis tingene vender og vi vinder mesterskabet, hvor FCM taber et afgørende point imod Farum, kan efterrationaliseringen godt blive at det egentlig var fint med uafgjort.

Såfremt vi blot havde klaret 1-1 i mandags havde det måske også været fornemmelse på forum i dag. Mindre forspring men svært udekamp overstået.

Momentum er skiftet og det kan nok kun ændres med en AGF-sejr på søndag.

Hvis tingene vender og vi vinder mesterskabet, hvor FCM taber et afgørende point imod Farum, kan efterrationaliseringen godt blive at det egentlig var fint med uafgjort.

Såfremt vi blot havde klaret 1-1 i mandags havde det måske også været fornemmelse på forum i dag. Mindre forspring men svært udekamp overstået.
Jeg er enig og jeg er på 20/80 i chance fordeling.

Vi skal jagte og har vundet en ud af otte kampe.

Sent hjemme i Holstebro efter turen til Farum.

Det var ikke i aftes, at vi tabte guldet. Jeg kan aldrig være utilfreds med et point på det lorte-underlag. Og pointet i går kan være utroligt afgørende.

Jeg synes faktisk holdet leverer en godkendt præstation mindre end 72 timer efter at være blevet knock out'et i Herning. Der er så meget substans i det her hold vi har.

Nu må vi smide tøjlerne og jagte en sejr på søndag. Man kan også sige, at hvis ikke vi kan slå FCM i seks indbyrdes kampe i sæsonen, så er det svært at blive mestre.

Fremragende præstation på lægterne. Den skal gentages på søndag. Simsir og Osorio skal mærke hvordan hele Århus tænker om deres latterlige attituder.

Nu må vi smide tøjlerne og jagte en sejr på søndag. Man kan også sige, at hvis ikke vi kan slå FCM i seks indbyrdes kampe i sæsonen, så er det svært at blive mestre.
This..

Ja man kan også sige, at hvis vi ikke får minimum én sejr over Møddings-holdet fra Herning i løbet af en sæson, så bør mesterskabet også ende der.. Det er på søndag vi kan afgøre om vi overhovedet stadig er med i mesterskabskampen..

Latest posts

Back