Nyt software til AGF-Forum.dk ? Alsgaard Sep 15, 2020 #41 Queens said: Det nye, hvis det er det jeg kigger på nu, er lidt mindre overskueligt ... og engelsk Bliver ordene og bogstaverne “Danske” med tiden? Click to expand... Click to shrink... Se denne: Kendte fejl og løbende forbedringer
Queens said: Det nye, hvis det er det jeg kigger på nu, er lidt mindre overskueligt ... og engelsk Bliver ordene og bogstaverne “Danske” med tiden? Click to expand... Click to shrink... Se denne: Kendte fejl og løbende forbedringer
andrewdk Experienced member Aug 30, 2024 #42 Er forum ved at gøre klar til at vi vinder en titel? Havde lige konfetti på min skærm.
Alsgaard Aug 30, 2024 #43 andrewdk said: Er forum ved at gøre klar til at vi vinder en titel? Havde lige konfetti på min skærm. Click to expand... Click to shrink... Haha, testede lige noget
andrewdk said: Er forum ved at gøre klar til at vi vinder en titel? Havde lige konfetti på min skærm. Click to expand... Click to shrink... Haha, testede lige noget
Queens Well-known member Sep 6, 2024 #44 Jeg har haft cykeltråden på ignorer, men den er dukket op igen? Og jeg kan ikke umiddelbart se hvordan jeg kan gen-ignorere den. Kan nogen hjælpe?
Jeg har haft cykeltråden på ignorer, men den er dukket op igen? Og jeg kan ikke umiddelbart se hvordan jeg kan gen-ignorere den. Kan nogen hjælpe?
Alsgaard Sep 6, 2024 #45 Queens said: Jeg har haft cykeltråden på ignorer, men den er dukket op igen? Og jeg kan ikke umiddelbart se hvordan jeg kan gen-ignorere den. Kan nogen hjælpe? Click to expand... Click to shrink... Det kan du ikke. Ignore-addon’et er ikke opdateret til at køre med den nyeste udgave af forumsoftwaren. Derfor er den slået fra
Queens said: Jeg har haft cykeltråden på ignorer, men den er dukket op igen? Og jeg kan ikke umiddelbart se hvordan jeg kan gen-ignorere den. Kan nogen hjælpe? Click to expand... Click to shrink... Det kan du ikke. Ignore-addon’et er ikke opdateret til at køre med den nyeste udgave af forumsoftwaren. Derfor er den slået fra