Restbilletter/overskudsbilletter... C cph Experienced member Today at 4:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #541 Nizzleroy said: Jeg har en kollega der nok gerne vil købe dem. Skal jeg spørge ham af? Click to expand... Click to shrink... Meget gerne
Nizzleroy said: Jeg har en kollega der nok gerne vil købe dem. Skal jeg spørge ham af? Click to expand... Click to shrink... Meget gerne
N Nizzleroy Experienced member Today at 4:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #542 cph said: Meget gerne Click to expand... Click to shrink... Super. Hører ham lige om han har fået billet andet steds.
cph said: Meget gerne Click to expand... Click to shrink... Super. Hører ham lige om han har fået billet andet steds.
L Leinad Member Today at 4:46 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #543 Ellers vil jeg gerne købe 2 billetter til famile tribunerne til mig og min 13 årige
L Leinad Member Today at 4:49 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #544 cph said: Meget gerne Click to expand... Click to shrink... Ellers aftager jeg dem gerne
N Nizzleroy Experienced member Today at 4:55 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #545 cph said: Meget gerne Click to expand... Click to shrink... Han er på. Kan du sende dit nummer i en privat besked?
cph said: Meget gerne Click to expand... Click to shrink... Han er på. Kan du sende dit nummer i en privat besked?