New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: Brøndby - AGF, søndag d. 10.05. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 188
  • Views Views: Views 9K
Added to Calendar: 10-05-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    59
  • This poll will close: .
Er Bobs Hytte og Csrlsbergbyen ikke udenfor?

Ellers er det Carlsbergbyen og Valby?
De løber på Enghavevej, men kommer ikke længere ud mod Bobs Hytte. Men parkeringen vil nok være presset. Men kæmpe anbefaling at se den på Bobs.

En idé kunne være at tage til Glostrup Station og sætte bilen der, hoppe på linje C til Carlsberg (12 minutter) og se kampen på Bobs. Så følges med hele crowden til Glostrup og gå marchen og så følges med alle tilbage til Glostrup og bilen.

De løber på Enghavevej, men kommer ikke længere ud mod Bobs Hytte. Men parkeringen vil nok være presset. Men kæmpe anbefaling at se den på Bobs.

En idé kunne være at tage til Glostrup Station og sætte bilen der, hoppe på linje C til Carlsberg (12 minutter) og se kampen på Bobs. Så følges med hele crowden til Glostrup og gå marchen og så følges med alle tilbage til Glostrup og bilen.
Enig, dét må ligesom være planen - og tager vel 5-8 minutter fra Bobds til Carlsbergbyen (længere hvis man har dfrukket pilsnere)

Tror det er linje B (uden at være ekspert, men bor tæt på Klampenborg selv og det er linje C der kører op til Frederiksund

Last edited:
Enig, dét må ligesom være planen - og tager vel 5-8 minutter fra Bobds til Carlsbergbyen (længere hvis man har dfrukket pilsnere)

Tror det er linje B (uden at være ekspert, men bor tæt på Klampenborg selv og det er linje C der kører op til Frederiksund
Der er fælles pre-match ved Bjælkehuset i Søndermarken. For folk med billet til kampen er der herefter afgang ved 15-tiden til Valby St. hvor DSB har arrangeret fodboldtog kl. 15.33 (direkte Valby->Glostrup St. samt retur efter kampen). Folk uden billet tager naturligvis på Bobs!

Vil anbefale alle, der er i nærheden, at komme forbi - billet eller ej

EDIT: Det må altså formodes, at FCM kampen slutter et sted mellem afgangen til Glostrup St. og starten for march - sådan rundt regnet

Men har vi ikke tidligere haft en hvid udebanetrøje også?.. altså den normale trøje, men med Bravida på brystet istedet for Ceres?
Beskeden fra moderskibet har officielt været, at vi spiller i hvid når vi kan - dvs. hjemme, men også ude, når det ikke clasher.

Sandheden er vist imidlertid, at det skal clashe meget, meget lidt, inden vi tager de andre i burg, og måske er det mest af alt fordi det "clasher" med eksponeringen af de to udebanertrøjer i et merch-øjemed, når det ikke er oftere, vi faktisk spiller i hvidt, når vi er ude.

Men, for at nå frem til pointen, når vi spiller i hvidt på udebane, så er det altid med Bravida/udebanesponsor på maven - det var det henne i Herning sidst, hvor vi plejer at spille i hvidt, og det var det for eksempel også ved pokalfinalen mod SIF, hvor vi var udehold, men spillede i hvidt - med Bravida på maven.

Så, ja - der findes også både en hjemmebane- og en udebane-version af vores hvide trøje, fordi Bravida-aftalen som udebanesponsor.
(som bonusinfo vekslede vi jo tidligere mellem hjemmesponsor og udesponsor i form af ét og samme Unibrewsponsorat, men med demografisk hensyn til Ceres på maven hjemme fordi lokalt stærkt brand, og Faxe Kondi ude fordi nationalt stærkt brand)

Utallige nedture (og få opture), siden jeg begyndte at følge GF tæt i ‘89/‘90 har sat sig i mig og jeg har været et nervevrag her i 2026.

Klip til nu:
Sygt… Jeg er slet ikke nervøs for resten af sæsonen. Efter at have smidt det store forspring, har jeg ingen forventninger. Kun håb.

Følelsesmæssigt overload har ødelagt min evne til at føle noget for alvor. Ved dog at jeg eksploderer fuldstændigt, hvis vi tager guldet. Vil stadig se det som en virkelig flot sæson, hvis det ender med sølv.

Latest posts

Back