New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 251
  • Views Views: Views 22K
Fanshoppen
Jeg har tre trøjer jeg gerne vil have rammet ind og have op og hænge i mit arbejdsværelse.

Nogen der har nogle gode fif til rammer eller andet?

Tidligere har jeg prøvet en almindelig ramme fra IKEA, men synes de falder sammen
Prøv at spørg hos en glarmester eller rammebutik - jeg har før fået indrammet tekstiler (dog ikke fodboldtrøjer), og selvom det er dyrt, kan det godt betale sig at få en prof til at gøre det.

Jeg tænker man skal ligge et lag skum imellem bageplade og glas som trøjen kan ligge i, det er fordi pladen er for glat at det falder sammen, ikke pga. rammen:

Du kan f.eks. bruge en 2 mm PE-Foam som anvendes til trinlydsdæmpning af gulve, og føres i byggemarkeder til et par hundrede kr, for en rulle.

1130049-Foam-2-p.jpg

Skal det da i ovnen???
Sorry-men det var low hanging fruit🤣🤣

Prøv at spørg hos en glarmester eller rammebutik - jeg har før fået indrammet tekstiler (dog ikke fodboldtrøjer), og selvom det er dyrt, kan det godt betale sig at få en prof til at gøre det.
Hold kæft mand ... Det er hurtigere og bedre end alle verdens AI-bots at spørge om råd herinde ... Forskudsopgørelsesspørgsmål commin' up ...

Last edited:
Jeg så en video om hvordan det bliver gjort ved (nogle) profesionelle. De syer faktisk trøjerne fast til kraftpapir med en metode der gør trådene svære at se og kun er små sting i hvert nedre hjørne, + krave + ærmer og med samme farve som trøjen er lige præcis der hvor stingene sættes.

Jeg har tre trøjer jeg gerne vil have rammet ind og have op og hænge i mit arbejdsværelse.

Nogen der har nogle gode fif til rammer eller andet?

Tidligere har jeg prøvet en almindelig ramme fra IKEA, men synes de falder sammen
Jeg kan anbefale Bogø Design på Trøjborg. De har masser erfaring af indramninger, også af fodboldtrøjer. Jeg har selv en AGF trøje rammet ind, det falder ikke sammen, og trøjen bliver hvor den skal.

Jeg har lige været en tur i Sports World I Storcenter Nord og den eneste Superliga trøje jeg så var en FCK trøje. Endda både hjemme og ude trøje. Det gjorde mig sgu lidt trist.
Men det ville kræve at 1) forhandlerne får en aftale med AGF og 2) forhandlerne må sælge Craft.

Måske de to ting kan hænge sammen, men uden AGF’s tilladelse så vil det ikke ske, og jeg tænker ikke de vil tage salget væk fra fanshoppen på Strøget og i den kommende shop på Ny Communale (er der nogen der ved om den på Strøget lukker når stadion åbner?).

I min optik skal man kunne købe det lokale holds trøje i alle byens sportsbutikker. Jeg spurgte en ansat og han sagde at de ikke måtte sælge AGF trøjer og at deres engelske ejere mente at FCK var hele landets hold. 🤷‍♂️ Thats what he said.
Det første er jo, hvad det er. Hvis AGF siger nej, så er den reelt ikke længere. Men den anden del af svaret sikrer jo bare, at ingen rettroende århusianer bør sætte sine ben i dén biks nogensinde igen...

Til sammenligning var jeg i Randers Storcenter (gys! - men jeg arbejder jo for helvede i Randers nu, og det ligger på min vej tilbage til motorvejen....). Intersport i centret havde et helt hjørne med My Little Po... øhhh Randers trøjer. Jeg orkede ikke at gå ind i butikken, men jeg kunne umiddelbart ikke se andre fodboldtrøjer overhovedet. Man kan mene, hvad man vil om Randers, lugten af hest og mokai og al den dårskab, der findes på de kanter, men dét er sgu lidt fedt, hvis man bare står stejlt på at sælge det lokale holds trøjer.
Det kunne satme være fedt, hvis det blev normen; her sælger vi de lokale trøjer + de største internationale klubber. I Århus sportsbutikkerne så have AGF, Fremad, Brabrand og så lidt PL, Serie A, Bundesliga og La Liga, men absolut ingen BIF, FCK, FCM eller anden dårskab...Det gad jeg godt.

Latest posts

Back