New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 251
  • Views Views: Views 22K
Havde der stået Nike i stedet for Craft, havde den så også set billig ud?

Ja, jeg er ligeglad med mærke især indenfor tøj. Da vi annoncerede Craft søgte jeg lidt på nettet hos de fodboldklubber de sponsorede og allerede dengang, synes jeg, deres trøjer ligner noget billigt off the rack knockoff.
Det skal med, jeg ikke har set en Craft spillertrøje tæt på, så det kan være, trøjen ser pænere ud i virkeligheden.

I øvrigt, hvad får dig til at tro, min holdning var anderledes, hvis det var Nike?

Ja, jeg er ligeglad med mærke især indenfor tøj. Da vi annoncerede Craft søgte jeg lidt på nettet hos de fodboldklubber de sponsorede og allerede dengang, synes jeg, deres trøjer ligner noget billigt off the rack knockoff.
Det skal med, jeg ikke har set en Craft spillertrøje tæt på, så det kan være, trøjen ser pænere ud i virkeligheden.

I øvrigt, hvad får dig til at tro, min holdning var anderledes, hvis det var Nike?
Blot stødt på den del, der har draget samme konklusion, blot fordi Craft også forhandles i Bilka.

Men ift kvalitet, så er de mindst på niveau med Hummel, også bedre IMO

Den trøje giver jo nærmest tårer i øjnene

Nostalgien tager måske over for mig her, men hold nu op en fed trøje.

Den trøje giver jo nærmest tårer i øjnene

Nostalgien tager måske over for mig her, men hold nu op en fed trøje.

Den rigtig flot, men jeg venter nok til den naeste Mortensen legende troje.

Last edited:
Prisen giver i hvert fald mig tårer i øjnene.

Det er fortjent at Henrik Mortensen er blevet legende, men jeg tror ikke at hans navn apellerer så bredt udenfor de årgange der har oplevet ham spille.
Det sammenholdt med prisen, så tror jeg ikke det bliver en trøje med det helt voldsomme salg i.

Prisen giver i hvert fald mig tårer i øjnene.

Det er fortjent at Henrik Mortensen er blevet legende, men jeg tror ikke at hans navn apollerer så bredt udenfor de årgange der har oplevet ham spille.
Det sammenholdt med prisen, så tror jeg ikke det bliver en trøje med det helt voldsomme salg i.
Sidste års legende Jørgen Olesen appellerede nok endnu smallere, og den trøje (til samme pris) blev revet væk og sælges for endnu mere nu

Sidste års legende Jørgen Olesen appellerede nok endnu smallere, og den trøje (til samme pris) blev revet væk og sælges for endnu mere nu

Det kan godt være jeg bare undervurderer hvor løst pengene sidder på folk, når det kommer til nye spillertrøjer.

Med alle de trøjer der kommer i løbet af en sæson, skal man jo næsten indskrive en trøjepris som fast post i sit månedlige budget.

Ved vi noget om der er begrænset oplag? Jeg ved at John Stampe trøjen handles ganske dyrt pga lavt antal produceret
De skriver selv, at der er et begrænset antal i salg - dog ikke hvor mange. Men alle andre legendetrøjer er blevet udsolgt, nogle hurtigere end andre

Ift John Stampe trøjen, så tror jeg også det er den der kom mindst af (444 stk)

Jeg har tre trøjer jeg gerne vil have rammet ind og have op og hænge i mit arbejdsværelse.

Nogen der har nogle gode fif til rammer eller andet?

Tidligere har jeg prøvet en almindelig ramme fra IKEA, men synes de falder sammen

Jeg tænker man skal ligge et lag skum imellem bageplade og glas som trøjen kan ligge i, det er fordi pladen er for glat at det falder sammen, ikke pga. rammen:

Du kan f.eks. bruge en 2 mm PE-Foam som anvendes til trinlydsdæmpning af gulve, og føres i byggemarkeder til et par hundrede kr, for en rulle.

1130049-Foam-2-p.jpg

Latest posts

Back