New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 160K

Glemmer ikke dette klip fra TV2 Østhylland da AGF var på bunden i sin mørke periode og Jan Schouby fik denne her smøre a Jacob Nielsen da sidste nævnte var direktør for Randers FC 😁

Lige præcis der kan jeg ikke følge JN. Jeg synes Stiften og Schouby var alt for milde ved Erik R med den forside. De skulle ha strammet retorikken betydeligt. JEG TILGIVER HAM ALDRIG!

Glemmer ikke dette klip fra TV2 Østjylland da AGF var på bunden i sin mørke periode og Jan Schouby fik denne her smøre af Jacob Nielsen da sidste nævnte var direktør for Randers FC 😁

Det er ganske enkelt pinligt at høre Nielsen sejle rundt i mediebegreber. "Det her er din annonce."
At manden ikke aner, en forsiderubrik refererer til noget inde i avisen, er absurd med tanke på, at han også dengang beskæftigede sig med medier dagligt. Og så havde han ikke engang gidet læse det, han kritiserer, ud over de to ord på side ét.

Det er ganske enkelt pinligt at høre Nielsen sejle rundt i mediebegreber. "Det her er din annonce."
At manden ikke aner, en forsiderubrik refererer til noget inde i avisen, er absurd med tanke på, at han også dengang beskæftigede sig med medier dagligt. Og så havde han ikke engang gidet læse det, han kritiserer, ud over de to ord på side ét.
Jeg synes det er legitim pointe at JN ikke har styr paa de journalistiske begreber, men samtidig et det ogsaa skoert at den lokale redaktoer bliver sat paa plads af chefen for vores konkurrenter, og alene det burde vaere nok til intern reflektion hos stiften.

Personligt synes jeg det er fint at vaere kritisk i forhold til klubben, det er vi ogsaa mere eller mindre herinde. Men jeg synes at det skal vaere med substans, og det magter Skouby ikke set fra min stol.

Endnu en bank i folden, der nu dækker Sparekassen Danmark, Arbejdernes Landsbank og så Sparekassen Thy.

Vi har sgu nogle steder at låne penge, skulle det gå helt galt :D

Du glemmer en af de nye hovedpartnere = Andelskassen (der lige har flyttet hovedkontor til Aarhus).

Er det mon sådan en bank, hvor man kan tale med et rigtigt menneske?
Overvejer at skifte - og en GF-sponsor vil jo være oplagt.

Der kan man forresten tale med rigtige mennesker⬆️

Endnu en bank i folden, der nu dækker Sparekassen Danmark, Arbejdernes Landsbank og så Sparekassen Thy.

Vi har sgu nogle steder at låne penge, skulle det gå helt galt :D

Der bliver smedet mens jernet er varmt på nye sponsorater, fedt at se virksomhederne kan se at AGF er på vej opad både sportsligt og specielt med nyt top lækkert stadion i horisonten som de vil være med til at have deres navn i. Jeg har selv Sparkassen Kronjylland som min bank og er glade for dem.

@Martin Hansen

Vigtig pointe og ja, uanset hvad man måtte mene om PC (min egen agtelse kan her ligge på et meget lille sted), så må man give ham, at han i 2019 lagde en endog overordentlig solid bund i klubben. Links kom til i sommeren 2019. Det er måske en lidt undervurderet ting, når vi forholder os til nye spillere: er det nogen, man kan se blive i klubben i mange år. Altså gode nok til at løfte klub og trup, men samtidig tilpas lidet attraktive (eller personligt afklarede om perspektiverne) til at de bliver og vokser med klubben.

Skal man finde forklaringer på, at vi denne sæson bokser over vores økonomiske vægtklasse, så ligger noget af det givetvis her. Jeg ser Knudsen som potentielt lidt i samme kategori, og jeg kan ane noget af det samme hos Carstensen (hvis han ellers bliver) - men det kan man selvfølgelig aldrig vide med sikkerhed. F.eks. var kalkulen med Links nok ikke, at han skulle spille 10 år i klubben. Jeg kan dog godt lide, hvis dette aspekt er med i overvejelserne for en del af spillerne, så man løbende har blik for en stamme og den kultur, der kan bæres af en sådan. Både fordi jeg tror det styrker præstationerne - og fordi man som fan kommer til at holde af de folk, der gider klubben i lang tid. Jeg lever også med Arnstad'erne og Bisseck'erne, bevares ( :love: ), men det andet er også vigtigt og det spiller nok sammen: en solid stamme og en stærk kultur får de store talenter til at funkle.

Jeg græder VIRKELIG tørre tårer over, at vi ikke har haft et vindue som BØF. De spiller godt nok højt spil med både økonomi og kultur.

/W

Latest posts

Back