New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 73
  • Views Views: Views 3K
Added to Calendar: 11-08-26

Hvad hedder det i næste runde?

• Total voters
    45
  • This poll will close: .
Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00
Lad os håbe at det holder! YR siger nu 30 grader men heldigvis overskyet, men det er kun gisninger på nuværende tidspunkt. Derudover ved reelt heller ikke, om stadion holder på varmen og følelse som en varm gryde. Men der kan spillerne jo heldigvis få lov at træne dagen inden kampen.
YR siger 30 grader kl. 16, ikke 30 grader kl. 20.

Bestemt et godt hold. Aner ikke om det er bund- eller topniveau. Umiddelbart lød det som om, at de var rigtig godt tilfreds med kampen, modsat AGF.

Men det er heller ikke et hold, der er sikker på top 6 i Danmark. Jeg synes dog de havde en central midtbane der var ret god på bolden.
Ja enig, Sabah er da et godt hold med nogle gode spillere, men man skal passe på med at hæve alle udenlandske hold til noget de ikke er. De var ca på niveau med Viborg eller Brøndby i sidste sæson. Et hold som vi godt kan tabe til, men bestemt også et hold vi kan slå.

Det kan faktisk være en fordel at møde et ukendt hold hjemme i den første kamp, fordi så kan man lave en hel masse video på dem, som de ikke kan på samme måde. Nu har man så mulighed for at gennemse alt det video vi har på dem, og tilrettelægge træningen de næste par dage på det man har set, og så er man langt mere klar på det de kommer med på tirsdag.

Man havde indtryk af at de kom med alt hvad de havde i onsdags, og der kommer derfor næppe mange overaskelser spillemæssigt i returen. Til gengæld kom vi overhovedet ikke med alt hvad vi har, så der kommer rigtigt mange ubehagelige overraskelser for Sabah i returen. Bech kommer til at spille en helt anden kamp, det samme med Links, Emmery og Rösler.

Så jeg er ret fortrøstningsfuld, og mener de 65/35 der blev meldt ud inden de to opgør, fortsat er det rigtige odds, måske endda endnu mere i AGFs fordel, fordi vi har en føring.

Det er umuligt at vurdere endegyldigt på én kamp men i mine øjne lignede de et hold der klart ville være Top 6 i DK.

Økonomisk er lønningerne nok også væsentligt højere end i AGF.

En klassisk rigmandsklub fra de egne ala Qarabaq og Astana.
Ja. Måske.

Jeg synes egentlig de er ret klassisk østeuropæisk, med nogle der angriber og slet ikke forsvarer, og så nogle der forsvarer for flere.

De ligner et hold som mange superligahold burde kunne slå på taktisk snilde. Deres backs efterlader nogle gange ligeså store rum bag dem, som vores wingbacks f.eks. specielt deres venstre back

Jeg synes heller ikke, målt på en kamp, at vi var mere presset mod dem end mod Lyngby.

Det er altså tidsforskellen på de 3 timer som vil være en faktor, at side 5-6 timer i et direkte flyv og præstere dagen efter, er ikke noget problem. Og måske varmen og fugten. Tror ikke man skal ligge så meget i afstanden ellers.

Baku er nu kun 2 timer foran.

Jeg bliver personligt påvirket af 5-6 timer i et fly. Ikke, at jeg bliver en krøbling. Men det tager nogle procenter. Det tror jeg også, det vil gære hos professionelle atleter.

Jeg tror, begge dele er faktorer.

Og så falder den lige pludseligt til 26 på slaget 10?
Ja, sådan fungerer det i Østeuropa. Vejret var kontrarevolutionært indtil Stalin fik styr på det i slutningen af 40erne. Derovre går solen også ned på samme præcise tidspunkt hver dag hele året rundt ... Og togene kører til tiden.

Arh den siger vist at gennemsnitstemperaturen mellem 16 og 22 er 30 grader… i hvert fald på min telefon. Og som jeg også skrev så ved vi stadig ikke, hvad temperaturen er på stadion og ved græstæppet …
Uden at der skal gå Henrik Volborg i diskussionen, så er max temperaturen 30 grader i Baku på tirsdag, det er ikke temperaturen når kl. bliver 20:00

Uden at der skal gå Henrik Volborg i diskussionen, så er max temperaturen 30 grader i Baku på tirsdag, det er ikke temperaturen når kl. bliver 20:00

Fair nok! Men så er der selvfølgelig også noget med om man måler temperaturen i skyggen eller solen… heldigvis er solen vist gået ned ved kampstart. Men lad os bare lægge den ned! Til syvende og sidst er det forhåbentlig ikke det, som har en afgørende rolle for kampens udfald.

Fair nok! Men så er der selvfølgelig også noget med om man måler temperaturen i skyggen eller solen… heldigvis er solen vist gået ned ved kampstart. Men lad os bare lægge den ned! Til syvende og sidst er det forhåbentlig ikke det, som har en afgørende rolle for kampens udfald.
Temperatur er altid målt i skyggen med mindre andet er specifik nævnt

Latest posts

Back