Men der er jo forskel på om man tænker det napper vi i en forlænget vinterpause eller det du indikerer nu, at man skulle forvente det rakte ind i næste sæson. Han spillede også i 4 af runderne i foråret, så helt væk var han ikke.
Ja, det er da i hvert fald spekulation fra din side.
Muligvis har man tænkt sådan, det ved jeg ikke, hvis man har - så har man ikke været specielt dygtig. Manden har spillet 94 minutter på 9 måneder. En spiller man i øvrigt meldte klar til en opstart for 7 måneder siden.
Jeg har - personligt - stadig til gode, at møde en læge der anbefaler man venter med hvile og behandling. Mit gæt ville være, at en læge ville anbefale, is, hvile og genoptræning, men er ikke læge.
Jeg er dog ret overbevist om, at lægerne i AGF også anbefaler at man, hvis man får en skade, slapper af, og vender retur når man er igen er frisk. Men jeg kan sagtens tage fejl, som sagt er jeg ikke læge, det kan sagtens de anbefaler noget andet.
Jeg antager, med Poulsens udtalelse om, at han vidste at der kom en regning, at både læger og ledere i klubben vidste, at der ville komme en regning. Den regning kan Poulsen jo ikke vurdere hvor længe er, det han har ikke uddannelsen til, det har klubben og dens ansatte derimod. Det er selvfølgelig også muligt, at AGF og lægerne ikke kendte til problemerne - og så har de ikke spillet en spiller der nok burde hvile.
Men baseret på ovenstående spekulerer jeg - om man vil - i, at man som klub vidste at man sender en spiller der burde hvile på banen. Velvidende at hans krop havde bedst af ro. En yderligere indikation herpå kunne være, at han havde for ondt til at træne med holdet i løbet af ugen. Om rovdrift er det rigtige ord, er en smagssag, manglende empati er måske mere rammende.