New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 85
  • Views Views: Views 4K
Added to Calendar: 11-08-26

Hvad hedder det i næste runde?

• Total voters
    47
  • This poll will close: .
Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00
Det var nu stort set kun deres højre back Akim Zedadka, der tog sig af Emmery i onsdags, der plejer at være dobbeltdækning på ham, men de gjorde Sabah ikke, i samme grad.

Zedadka her en enkelt landskamp for Algeriet, og har desuden bl.a. spillet 11 kampe i Real Zaragoza i Spanien, 12 kampe i Lille og 22 kampe i Auxerre i karrieren. Så han har spillet i nogle store ligaer, selvom det ikke er mange kampe.

Det der er opløftende, er at det ikke var Zedadka der fandt ud af hvordan han skulle lukke ned for Emmery til sidst i kampen, det var Emmery der begyndte at regne ud hvordan han kunne komme forbi Zedadka, også selvom Emmery virkede helt udkørt. Med noget indgående video, og målrettet træning i løbet af ugen, så burde han kunne fortsætte med at have overhånden på tirsdag.

Jeg ved ikke lige om det var dobbeltdækning men der var hurtigt nogen ude for at hjælpe. Derudover var deres back utrolig god til at lokke ham ind i banen.

Ja i starten af opgøret, jeg synes det så ud til at Emmery havde regnet ham ud, til sidst.
Jeg synes godt nok også Emmery så noget brugt ud i kampen mod Sabah. En del dueller med Zedadka hvor han simpelthen tager ukarakteristisk dårlige berøringer eller mangler de sidste 10% af antrittet, han normalt har. Tænker det bliver en noget anden sag når han kommer med friske ben.

Jeg tror desuden kun Emmery bliver farligere over sæsonen i takt med at man begynder at indstudere spilmønstre der udnytter hans spidskompetencer, nu hvor han mere eller mindre er fast mand. Det er allerede trælst at skulle danse med ham som back - tænker det bliver ekstra, ekstra trælst når kombinationer med f.eks. Arne og James ligger på rygradden.

Latest posts

Back