Det virker umiddelbart som en overkommelig pris, hvis sif forventer i omegnen af 5 mio. Kunne han stadig være et alternativ ligesom Gretarson. Jeg kan dog ikke lige svare på om han kan spille Tingagers plads. Men han er vist venstrebenet hvis jeg husker korrekt.
Kunne zidan Sertdemir voksne i en posessionorienteret spillestil under JP? Han er stadig kun 21 år og jagter vel stadig det store gennembrud? Tænker ikke han er så dyr?
Kunne zidan Sertdemir voksne i en posessionorienteret spillestil under JP? Han er stadig kun 21 år og jagter vel stadig det store gennembrud? Tænker ikke han er så dyr?
Det er underligt med Sertdemir, han bragede afsted da han var helt ung, og så er det ikke bare gået i stå, men den forkerte vej, jeg tror sgu det vil være risikabelt at binde an på ham, så ville jeg hellere satse på at enten Oscar Haugstrup, Hamza eller Adam Fuglsang kunne bryde igennem i stedet.
Han er virkelig langsom, så ham i Farum engang, mener mod Vejle men ikke sikker, kan huske jeg siger til min makker “ej hvor synd” eller “ej hvor ærgerligt” efter en løbesituation. Jeg troede oprigtigt han var blevet skadet, og derfor stoppede løbet.
Lidt ligesom Vestergaard i en landskamp engang, hvor han var venstre yderstopper
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.