Spændt om Tomas Oli Kristianson kommer på en lang kontrakt - synes han har nogle gode kvaliteter i sit spil og passer rigtigt godt på den måde agf vil spille på.
Spændt om Tomas Oli Kristianson kommer på en lang kontrakt - synes han har nogle gode kvaliteter i sit spil og passer rigtigt godt på den måde agf vil spille på.
Har hørt det første afsnit nu og det skinner tydeligt igennem at der er tale om en erfaren journalist som godt nok er meget subjektiv, men også fremfører gode pointer og kommer godt omkring holdet, seneste træningskamp og transfervinduet. Forskellen til stiften er at han ikke skal sælge aviser og dermed forsøge at holde en objektiv vinkel på det (stiftens folk siger deres holdning, men pakker det måske lidt mere ind og bare bliver enige om at være uenige) og også at han jo ikke nødvendigvis er til stede til kampene, men ser eksempelvis træningskampene på stream.
Er spændt på om han har nok kød på det til 2 udsendelser om ugen eller om det bliver kedeligt i længden, når det kun er ham. Men der er i hvert fald mere rendyrket AGF indhold per minut end Stiftens, Hvid Røgs og det jeg har hørt af Lyden AGF.
Det er interessant at Troels Henriksen siger det var Oscar Haugstrup selv der ikke ville have en 5 årig aftale, AGF ville ifølge Henriksen, rigtigt gerne have en lang aftale. desuden mener han at man virkeligt har dummet sig med Frej Elkjær, det er den danske spiller der har spillet flest landskampe af alle, så AGF burde have trukket ham længere ind i førsteholds truppen, og overbevist ham om at AGF er det rigtige sted at forløse talentet.
Det er nyt, og måske for at tiltrække lyttere, men det kan også være at han har nogle informationer om de 2?
Selvom den seneste udgave af Det Hvide Snit tilsynelandende kun fungerer på Spotify, så er der lidt interessant sladder i dette afsnit. Jakob Poulsen mener at han har dobbeltdækning på samtlige positioner, for første gang i hans tid i AGF. Det er lidt interessant, og må vel betyde at han mener Serra og Emmery kan blive reelle alternativer til Mortensen og Links i foråret.
Derudover uddyber de skadessituationen, med en bemærkning om at Nicolai Poulsen “nok” ikke er klar til kampen imod OB, i artiklen var han mere definitivt ude.
AGF har åbenbart også spillet en intern træningskamp, hvor Tingager var med, så selvom han ikke har været en del af træningskampene, så er han ikke helt uden kampform.
Mathias Maznikar mener at “Cointoss” kan blive afgørende for hvor svært det bliver for AGF at slå OB, hvis OB kan bestemme hvilken banehalvdel de starter på, så kan de ligge et tungt pres med vinden i ryggen, der måske kan give dem en bedre mulighed for at vinde.
Det er interessant at Troels Henriksen siger det var Oscar Haugstrup selv der ikke ville have en 5 årig aftale, AGF ville ifølge Henriksen, rigtigt gerne have en lang aftale. desuden mener han at man virkeligt har dummet sig med Frej Elkjær, det er den danske spiller der har spillet flest landskampe af alle, så AGF burde have trukket ham længere ind i førsteholds truppen, og overbevist ham om at AGF er det rigtige sted at forløse talentet.
Det er nyt, og måske for at tiltrække lyttere, men det kan også være at han har nogle informationer om de 2?
Interessant med Haugstrup. Kan være han vil se at han bliver prioriteret, før han binder sig for en længere periode? Eller så stoler han så meget på sig selv, at han forventer at kunne få en markant bedre aftale om et års tid.
Ift. Elkjær stoler jeg nok mere på de af forums medlemmer der er faste tilskuere til u-kampene osv. Tror de har set en del mere u-fodbold end Troels Henriksen...
Jeg er ikke sikker på at der regnes med JA endnu, ellers ville han nok have fået minutter i træningskampene, Carstensen og Beijmo var jo også med i efteråret, men det kunne også være Mølgaard, og Knudsen, jeg synes bare de spiller på positioner, hvor der var dobbeltdækning i forvejen.
Interessant med Haugstrup. Kan være han vil se at han bliver prioriteret, før han binder sig for en længere periode? Eller så stoler han så meget på sig selv, at han forventer at kunne få en markant bedre aftale om et års tid.
Ift. Elkjær stoler jeg nok mere på de af forums medlemmer der er faste tilskuere til u-kampene osv. Tror de har set en del mere u-fodbold end Troels Henriksen...
Hørte lige podcasten. Bekræftede bare det jeg skrev ovenfor. Lyder ikke til han har set ham spille men alene baseret det på de mange u-landskampe.
Men lidt et spøjst format. Tror hurtigt det bliver trivielt, hvis det kun er ham alene der skal være med. Og så skal han nok lige finde niveauet ift. det publikum han sigter imod. Blev lidt for basalt når han forklarede hvordan målene blev scoret mod FCK eller hvordan afskrivninger på en spiller virker (hvilket han så i øvrigt forklarede forkert).
Hvid Røgs interview med den nye assistenttræner Markus Uglebjerg, der tiltrådte 1. Januar, er ret interessant. Han er ansvarlig for den individuelle udvikling, og når man hører interviewet, i sammenhæng med de meldinger som Det Hvide Snit kommer med, så kunne det godt tyde på at han har kastet en stor del af sit fokus på Frederik Emmery.
Markus Uglebjerg er 26 år gammel, og er tilsyneladende rigtigt stærk til de relationelle og menneskelige relationer, og hvordan han kan få spillere til at udvikle sig bedst muligt - uanset alder, men dog naturligvis med et særligt fokus på de yngste spillere. Markus Uglebjerg taler om hvordan han ser et stort udviklingspotentiale i gennembrudsspillet, og at han har taget nogle interessante metoder med sig fra tiden i Lech Posnan, det er nok også derfor han i hvert fald lige nu, har et særligt fokus på Emmery. Derudover fremhæver han Sebastian Jørgensen, som han forventer vil blomstre op her i foråret, samt Tomas Kristjansson som har et stort potentiale, men han positionerer sig forkert uden bold, så han forventer at de kan udvikle sig i foråret.
AGF har brug for at der er en spiller som overrasker positivt i foråret, hvis man skal opnå noget rigtigt stort, og måske er det Frederik Emmery, der får sit endelige gennembrud. Hans seneste minutter imod FC København kunne i hvert fald godt tyde på at Uglebjergs vejledning allerede har haft en effekt.
Mine forbehold om en vært, der taler med sig selv, blev gjort til skamme. Han er en af de få, der (åbenbart) kan løfte opgaven uden at blive kedelig eller selvhøjtidelig.
Han har fin indsigt i de ting, jeg gerne vil høre om, og jeg kan godt tilgive, at han måske kommer til at sige et forkert resultat af en kamp for et halvt år siden (vi vandt 5-1 og ikke 5-0. Med mindre, man ikke tæller straffesparksmål med, og så oldschool er selv jeg ikke. )
Det første afsnit virkede godt struktureret og jeg vil sammenligne det med en klummeagtig analyse med en vært, der klart toner rent flag som fan, men ikke med det som den styrende del af hans rolle.
Mine forbehold om en vært, der taler med sig selv blev gjort til skamme. Han er en af de få, der (åbenbart) kan løfte opgaven uden at blive kedelig eller selvhøjtidelig.
Han har fin indsigt i de ting, jeg gerne vil høre om, og jeg kan godt tilgive, at han måske kommer til at sige et forkert resultat af en kamp for et halvt år siden (vi vandt 5-1 og ikke 5-0. Med mindre, man ikke tæller straffesparksmål med, og så oldschool er selv jeg ikke. )
Det første afsnit virkede godt struktureret og jeg vil sammenligne det med en klummeagtig analyse med en vært, der klart toner rent flag som fan, men ikke med det som den styrende del af hans rolle.
Enig, strukturen, stemmeføring, og relevant, selvom han snakker med sig selv. Men mon ikke der bliver udviddet med flere folk, enten som gæster eller faste gæster jo længere han kommer i projektet? Jeg synes det er et relevant indspark han kommer med, også fordi han kommer til at berører ting uden for banen og der er der mere pondus i ham, end i Lyden AGF
Et p*ksvin fra Viaplay vil tilsyneladende gerne give Sneens Hold™ skylden med argumentet om, at alle vidste, der kom sne. Det er et topfesent argument, som selv en forsmået Silkeborg-tilhænger må kunne gennemskue.
Der er jo ingen, der har lyst til at udsætte, og det kommer slet ikke AGF til gode at gøre det. Tværtimod.
Redaktions- og fodboldchef på Viaplay, Benjamin Munk Lund, fortæller til Bold, at han ærgrer sig over, at fredagens kamp er blevet udskudt, om end han godt forstår beslutningen.
Et p*ksvin fra Viaplay vil tilsyneladende gerne give Sneens Hold™ skylden med argumentet om, at alle vidste, der kom sne. Det er et topfesent argument, som selv en forsmået Silkeborg-tilhænger må kunne gennemskue.
Der er jo ingen, der har lyst til at udsætte, og det kommer slet ikke AGF til gode at gøre det. Tværtimod.
Redaktions- og fodboldchef på Viaplay, Benjamin Munk Lund, fortæller til Bold, at han ærgrer sig over, at fredagens kamp er blevet udskudt, om end han godt forstår beslutningen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.